|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 319
Motocykl: CRF1100 DCT ES
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 22 godz 40 min 35 s
|
![]()
Chyba wilgoć dostała się do jakiejś kostki. Można normalnie odczytać kod błędu tylko nie pamiętam czy jak check już nie świeci to czy kod nadal będzie widoczny w 1100. Dopiero wieczorem mogę napisać, które piny w kostce diag. trzeba mostkować. Było pewnie też nie raz opisywane na forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Feb 2024
Miasto: Krk
Posty: 109
Motocykl: SD13 (CRF1100) 2023/2024
![]() Online: 3 dni 22 godz 27 min 52 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 319
Motocykl: CRF1100 DCT ES
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 22 godz 40 min 35 s
|
![]()
Możesz, to tylko odczyt kodu błędu. Jeśli ufasz tylko oryginalnym narzędziom to możesz nabyć drucik Honda za około 50 dolców, nr części 070MZ-0010300.
Czerwona kostka pod tylnym siedzeniem. https://www.africatwinforum.com/cdn-...ea-jpeg.54894/ Robisz zworę, włączasz zapłon kluczykiem, na tablecie wchodzisz w serwis, czytasz kod, kasujesz błąd, wyłączasz zapłon, wyjmujesz zworę. W serwisówce sprawdzasz o co kaman. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Feb 2024
Miasto: Krk
Posty: 109
Motocykl: SD13 (CRF1100) 2023/2024
![]() Online: 3 dni 22 godz 27 min 52 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
check engine | Dario | NAT - Warsztat | 63 | 15.07.2024 19:27 |
EB (engine break) w NAT lub ATAS | muszel72 | Hamulce, kola, opony | 6 | 10.05.2021 13:58 |
C check mojej Afryki | Ryży Koń | Regularne czynności serwisowe | 8 | 20.03.2020 20:43 |