![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
ten żółty kolega chyba gwiazde śmierci chce zaatakować swoim zestawem
![]()
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Jednym słowem , różnica bardzo duża.
Wreszcie widać zamiast się domyślać. Zrobiłem kilkadziesiąt km , wiele samochodów z przeciwka i żaden nie oślepiony. Zasięg bezpośredniej skuteczności trochę ponad 100m , Przy wyższym ustawieniu bez trudu będzie 150-200 ale zostawiam jak jest w razie pasażera. Słupki drogowe świecą na mijania z 400 m, bardzo ładne rozłożenie światła. Jadąc przez las tuż za zakrętem szedł skrajem drogi ubrany na ciemno facet . Bez trudu go zobaczyłem. Na H4 może gdybym już go mijał. Białe pasy , znaki czy inne nocne szczegóły wreszcie widoczne. Drogowe idealnie skupione dają dalej niż sięga skuteczność wzroku ,myślę że z kilometr. Kolejna bardzo ważna kwestia, wreszcie stałem się widoczny dla innych. Wśród tak wielu pojazdów na ledach , wielu na ksenonach ......takie H4 po prostu nikną. Cóż jeszcze mogę powiedzieć może tak , jest powiedzenie .....teraz to można jechać na koniec świata.... Powiem inaczej.......teraz to koniec świata to za blisko..... Nie wracam do H4. Każdy kto się zastanawia powinien od razu przestać i kupić te Philipsy innych bym nie zaryzykował. Dlaczego? Kolega kupił prosto z Chin ledy za 30 zł wsadził do Mercedesa zamiast H7 , niby dedykowane ale dawały tylko plamę bez żadnego ukożenia światła. Philipsy kosztują 100-130zł ale działają. Podsumowując , tak , polecam ,bardzo. Zdjęcia oddają tylko częściowo jakość oświetlenia drogi.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 09.10.2024 o 04:46 |
![]() |
![]() |