![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,948
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 4 miesiące 5 dni 10 godz 16 min 52 s
|
![]()
Gdzie te czasy gdy wisiało/skakało się na dwumetrowej przedłużce zeby odkręcić śrubę w kole
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
![]() Widać temat nie zanika a nowoczesne narzędzia nie zakatwiają sprawy. Ludziska już nawet te kilka ruchów palcami nie chcą robić , bo się spocą, do wszystkiego ułatwienia.....które lubią bokiem wyjść. Taki udar to wyniszczanie łbów śrub i często przeciąganie gwintów. Niby czasem przyśpiesza robotę ale ma swoje wady. Ale kto komu zabroni używać jak niszczy swoje , no chyba że cudze.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Dzieju chyba nie powiesz że mam 40 nakrętek odkręcić co by się dostać do tarcz a póżniej następne 40 śrub odkręcając tarcze od piast, nie wspominając o siłownikach ham czy tam zaciskach i na koniec wszystko to zakręcić ręcznie .
![]() W motorze wszystko ręcznie robię i też jeden łeb śruby zepsułem. ![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |