Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27.11.2009, 17:03   #1
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał LukaSS Zobacz post
Czasami wątpię w oryginalne częsci. Często robią je poddostawcy (producenci jak Athena), które za większa kasę są sprzedawane z odpowiednim logo np. Hondy.
generalnie masz rację, ale w przypadku uszczelniaczy zaworowych ateny tak nie jest. Może jak luzy na trzonku zaworu są nie wielkie to nie robi to różnicy- wszak starsze silniki wogóle nie miały uszczelniaczy zaworowych, ale jeśli moto ma już jakis przebieg to marne uszczelniacze potem sie zemszczą. A wiadomo - afri robi sie "na wieczność"
__________________
Enduro i ADV
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
prowadnice zaworowe NaczelnyFilozof Inne - dyskusja ogólna 4 17.07.2013 21:58
mały remoncik -uszczelniacze zaworowe i uszczelke pod głowice? Mecia Silnik, sprzęgło, skrzynia 8 16.06.2009 21:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.