Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12.09.2024, 11:51   #1
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,028
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 9 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Gratki, niech służy!
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.09.2024, 11:58   #2
Bałtrok
 
Bałtrok's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 1,174
Motocykl: RD07A SAHARA BLUE METALLIC & RD03.5
Przebieg: od zera
Bałtrok jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 22 godz 17 min 31 s
Domyślnie

naprawdę fajny jamnik
Bałtrok jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.09.2024, 13:54   #3
Artek
Połamany
 
Artek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 2,920
Motocykl: Hunter Cub
Artek jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 1 tydzień 6 dni 16 godz 1 min 2 s
Domyślnie

Wystarczy dwóch wariatów i oto skutki

Wielki podziękowania należą się Michałowi za ogarnięcie całego tematu. Bez niego nic bym nie zdziałał. Byłem tylko gościem, który robił przelewy i wybrał sobie kolor.
Ponieśliśmy trochę kosztów, które były niepotrzebne. Moim zdaniem najlepszą opcją jest połączenie sprowadzenia motorka z wycieczką do Tajlandii. Wtedy można zaoszczędzić parę groszy. Osobom z południa Polski pewnie taniej byłoby także odebrać motor w Słoweńskim porcie Kopr.
Mina pani z wydziału komunikacji po zobaczeniu tajskich "robaczków" w dowodzie rejestracyjnym bezcenna

Ja jeszcze pomęczę się z zarejestrowaniem moplika na indywidualne tablice. Dzięki MIKI!
Niestety GO HUNT zajęte. Gdyby ktoś miał propozycje, to chętnie to przemyślę.
GO LAS, GO NIEC GO 2SLOW GO CHILL GO CT125
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg 20240912_130425.jpg (759.8 KB, 40 wyświetleń)
Artek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.09.2024, 14:00   #4
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,028
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 9 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał artek Zobacz post
wystarczy dwóch wariatów i oto skutki

Wielki podziękowania należą się michałowi za ogarnięcie całego tematu. Bez niego nic bym nie zdziałał. Byłem tylko gościem, który robił przelewy i wybrał sobie kolor.
Ponieśliśmy trochę kosztów, które były niepotrzebne. Moim zdaniem najlepszą opcją jest połączenie sprowadzenia motorka z wycieczką do tajlandii. Wtedy można zaoszczędzić parę groszy. Osobom z południa polski pewnie taniej byłoby także odebrać motor w słoweńskim porcie kopr.
Mina pani z wydziału komunikacji po zobaczeniu tajskich "robaczków" w dowodzie rejestracyjnym bezcenna:d

ja jeszcze pomęczę się z zarejestrowaniem moplika na indywidualne tablice.
Niestety go hunt zajęte. Gdyby ktoś miał propozycje, to chętnie to przemyślę.
Go las, go niec go 2slow go chill go ct125
g0 2hell
g0 onies
g0 000g
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.09.2024, 16:47   #5
mikelos
 
mikelos's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: okolice Pruszkowa
Posty: 663
Motocykl: Husqvarna 701
mikelos jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 6 dni 13 godz 37 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Artek Zobacz post
Wystarczy dwóch wariatów i oto skutki

Wielki podziękowania należą się Michałowi za ogarnięcie całego tematu. Bez niego nic bym nie zdziałał. Byłem tylko gościem, który robił przelewy i wybrał sobie kolor.
Ponieśliśmy trochę kosztów, które były niepotrzebne.[...]5
Dla mnie udział Artura był decydujący. Nie wiem czy bym się zdecydował robić cały ten cyrk tylko dla siebie. A tak, jak jest dwóch wariatów to zawsze raźniej A najlepsze jest to, że poznaliśmy się osobiście dopiero w dniu odbioru moto z magazyny celnego Podziwiam Artura, że zaufał i wpłacił kasę w ciemno jakiemuś nieznanemu gościowi w Tajlandii.

Mieliśmy chyba trzy potknięcia:
- najpierw moto dostało próbne tablice (czerwone) i stało na nich 3 miesiące. Zupełnie niepotrzebnie, bo tylko normalne tablice powodują jakby faktyczną rejestrację w Tajskim systemie. Czyli tu straciliśmy prawie 3 miesiące zbędnego czekania.
- zrobiliśmy tłumaczenie papierów w Tajlandii na angielski. Zupełnie zbędnie, a to wydatek 600 zeta. Wydział komunikacji w PL chce tłumaczenia z oryginału. Mamy już namiary na tłumacza przysięgłego na Polski w kraju. Ogarnięte tłumaczenie w tydzień razem z wysyłką dokumentów kurierami za ok 500 zeta.
- pakowanie moto. Tajowie zdjęli lusterka, ale widać że można by jeszcze zdjąć kierownicę (lub ją położyć) i wtedy zyskać z 20 cm na wysokości. Czy to by zmieniło cenę transportu dramatycznie ? Pewnie kolejne kilkaset PLN do odzyskania.
- akumulatory zostały odłączone (wymóg transportowy) i wyjęte. Musieliśmy kupić nowe (ok 100 pln sztuka). Może wystarczyło by je tylko odłączyć ?

Myślę, że optymalna ścieżka jest taka:
- kupić i zarejestrować moto na mojego kumpla w Tajlandii i niech stoi z 5 miesięcy u niego
- pojechać do Tajlandii, pojeździć 2-3 tygodnie na własnym moto, zwiedzić kraj
- dokupić i zamontować samodzielnie gadżety
- wyrejestrować moto
- pojechać do magazynu w Bangkoku i dopilnować pakowania
-
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles
mikelos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.09.2024, 19:25   #6
magneto
 
magneto's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Olsztyn (Wa-Ma)
Posty: 278
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: mój 3,5
magneto jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 14 godz 2 min 31 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Artek Zobacz post
(...) Gdyby ktoś miał propozycje, to chętnie to przemyślę.
GO LAS, GO NIEC GO 2SLOW GO CHILL GO CT125
GO WILD, GO WOOD, GO SHUT - trochę pasuje
Ew. GO 1MOA - trochę skomplikowane, ale chodzi o średnie odchylenie punktu trafienia o Max. 1 minutę kątową od celu (na 100m to jakieś 2,9 cm - na granicy rozrzutu samej broni - "koniczynki" można na tarczy wycinać...). Taki cel celów...

EDYTA: GO 2HUNT ?

Gratki i tutaj !
__________________
Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej...
RUSSIAN GO HOME ! !

Ostatnio edytowane przez magneto : 13.09.2024 o 20:36 Powód: MOA dodałem, potem 2HUNT
magneto jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda SH 125. Artek Honda - inna niż AT & NAT 68 01.09.2023 20:16
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 10:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.