Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 31.08.2024, 21:35   #5
strobus1
 
strobus1's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,424
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
strobus1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 2 godz 51 min 31 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał JWS Zobacz post
zimny moto cieżko zapala nawet na ssaniu, jak już zapali to chwile chodzi na jednym cylindrze , jak zaskoczy na drugim to chodzi jak szwajcarski zegarek

w gaźniku prawie wszystko nowe, wyglada na to ze ma luzy na ośkach przepustnic i bierze powietrze na dziko
Przy rozruchu na ssaniu luz osi przepustnic praktycznie nie ma znaczenia.
Luzy na ośkach to falowanie obrotów jałowych i czasem "czknięcie".
Pompa?
Linki ssania?
Syf w gaźnikach?
Adaptacja gaźników z innego motocykla to ostateczna ostateczność.
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym.
Ważne z Kim.
strobus1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Iglice do gaźnika slowikmichal Uklad paliwowy i wydechowy 52 23.12.2024 20:47
membrana gaźnika Czaju Uklad paliwowy i wydechowy 26 25.01.2009 17:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.