Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27.08.2024, 21:37   #1
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 5 min 55 s
Domyślnie

Regulacja napięcia jest zwarciowa więc im mniejszy pobór z obwodu tym większe straty muszą być generowane.
Energia wytracana odkłada się w uzwojeniach , przewodach , złączach i regulatorze.
Jak regulator jest starszego typu będzie się grzał bardziej niż nowsze konstrukcje.
60 stopni to nie tragedia.
Jeżeli masz możliwość wstaw z powrotem H4 żarowe to nie będzie takich strat na regulatorze.

Stosując nowsze regulatory które mają mniejszą rezystancję złącz elementów wykonawczych doprowadzamy do większych strat na uzwojeniach statora oraz przewodach i kostkach połączeniowych.
Rozwiązanie takie może wpłynąć na szybsze uszkodzenie statora.
__________________
END of TRANSMISSION
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
regulator napięcia vinc18 Układ elektryczny i zapłonowy 36 05.11.2022 07:20
Regulator napięcia Michaua Układ elektryczny i zapłonowy 3 03.10.2019 10:54
regulator napięcia f4u Układ elektryczny i zapłonowy 30 30.01.2015 22:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.