![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 5 min 55 s
|
![]()
Regulacja napięcia jest zwarciowa więc im mniejszy pobór z obwodu tym większe straty muszą być generowane.
Energia wytracana odkłada się w uzwojeniach , przewodach , złączach i regulatorze. Jak regulator jest starszego typu będzie się grzał bardziej niż nowsze konstrukcje. 60 stopni to nie tragedia. Jeżeli masz możliwość wstaw z powrotem H4 żarowe to nie będzie takich strat na regulatorze. Stosując nowsze regulatory które mają mniejszą rezystancję złącz elementów wykonawczych doprowadzamy do większych strat na uzwojeniach statora oraz przewodach i kostkach połączeniowych. Rozwiązanie takie może wpłynąć na szybsze uszkodzenie statora.
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulator napięcia | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 05.11.2022 07:20 |
Regulator napięcia | Michaua | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 03.10.2019 10:54 |
regulator napięcia | f4u | Układ elektryczny i zapłonowy | 30 | 30.01.2015 22:58 |