|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Ciekawe i trudne do uwierzenia obserwując ciągłe awarie w CRFkach.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
A jakie awarie ciągle wyskakują w pierwszych crf1000?
https://www.varahannes.at/afrika%20twin.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 376
Motocykl: Tenere 700
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 20 godz 24 min 49 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,577
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 10 godz 59 min 33 s
|
![]()
to zdjęcie przedstawia CRF1000 a nie 1100, awaryjność 1100 jest większa ale na tle konkurencji to i tak jest b.dobrze, marki europejskie w tej kwestii są już raczej za chińczykami, plastelina za chore pieniądze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Moja 2018 DCT ma aktualnie 91000km nakręconych osobiście
![]() Od ubiegłego sezonu zacząłem używać wyłącznie trybu MT i bardzo mi to odpowiada ![]()
__________________
Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy twoja stopa dotyka rano podłogi, diabeł w piekle mówi "Ooo kurwa, wstał..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Co to ten MT ?
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
__________________
Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy twoja stopa dotyka rano podłogi, diabeł w piekle mówi "Ooo kurwa, wstał..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() |
![]()
Ja to po prostu nazywam M manual.
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gruzja 2019 - 12 minut filmu ( Dookoła Morza Czarnego) | gruber | Trochę dalej | 20 | 08.10.2019 23:28 |
###Odiskrzenie pompy w 20 minut### | fassi | Wszystko dla Afryki | 14 | 16.07.2011 23:00 |