Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.07.2024, 19:05   #1
WojtasA
 
WojtasA's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: Piaseczno
Posty: 1,409
Motocykl: R1250RT
WojtasA jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 9 godz 26 min 41 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał krakus Zobacz post
czy 47000km to duży przebieg?
Raczej nie, podałem tyle ile faktycznie przejechałem, a jakoś mam przeczucie, że motocykle z opisywanymi przypadłościami nie mają dużo więcej...
Swoją drogą to ciekawe ile te silniki będą robiły bez większych awarii czy picia oleum....
WojtasA jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.07.2024, 20:50   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
Domyślnie

problem raczej nie mają związku z przebiegiem a po prostu wadą jakiegoś elementu, nie wiem jak będzie z 1100 ale 1000 przy przebiegu prawie 140.000km nie bierze grama oleju, generalnie silnik pracuje jak nowy mierzyłem kompresję jest nominalna! luzy zaworowe ssące nigdy nie dotykane także jest sztos bez dwóch zdań bo np. tiger 1200XC przy 80.000 nie m już prawie zaworów wydechowych (od nowości zjechane 0,2mm na płytkach co jest mega dużo!

Coś tam hondzie nie zawsze idzie dobrze, ale na tle konkurencji, która już nawet się nie kryje, że planuje usterki nie jest jeszcze tak źle. To tyle w temacie samej jakości natomiast podejście do klienta w tej marce trudno nawet komentować. Przypadek kolegi powinien być rozwiązany na dwa sposoby

1. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację wymieniamy silnik na nowy + rabat 40% na akcesoria, eksploatację itp..

2.Jak wyżej tylko wymiana motocykla ale tego raczej nie zrobi żadna marka bo to już problem, trzeba odkupić , zamieszanie księgowe itd... no chyba, że w grę wchodzi proces sądowy to może się udać.


Nie wiem jak inni czytający wątek ale ja odnoszę wrażenie, że problem tak naprawdę nadal nie jest zdiagnozowany. Ocena cylindra kamerą jest mało miarodajna pozwala zorientować czy jest "źle po całości" ale to, że widać jakieś tam rysy to często jest to tylko efekt wizualny a nie rzeczywisty stan cylindra bo drobna nawet niewyczuwalna rysa przy odpowiednim świetle wydaje się większa niż jest w rzeczywistości. Pytanie podstawowe czy wykonano pomiar kompresji ? przy rysach gatunku poważne na bank nie będzie nominalna.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 20.07.2024 o 17:47
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Tags
awaria. crf1100 , klekocze , silnik


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pokrowiec dla crf1100 flash Szpej turystyczny - Produkty i Porady 6 28.06.2021 15:32
antena GPS w CRF1100 szynszyll Oprogramowanie, wyświetlacz, nawigacja 1 26.12.2020 14:39
Klekoczący hamulec tylni ;/ Kuba Hamulce, kola, opony 17 18.02.2011 16:27


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.