Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.07.2024, 19:51   #1
Moto-Bandit
 
Moto-Bandit's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zbiczno
Posty: 190
Motocykl: RD04
Moto-Bandit jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 18 godz 14 min 57 s
Domyślnie

Odnośnie pracy TRK 702 poniżej 3500obr to chyba normalne w silnikach rzędowych 2 cylindrowych tego typu. TKR 702X fajnie się prezentuje i nie wygląda jak 702 "bez X" jakby przód się zapadł, ma 19cali szprycowane z przodu.. Miałem okazję przejechać się TRK 702x i SRT 550x. Przekazywanie mocy i kultura pracy w mojej ocenie fajna. Ładnie się zbierają, ale poniżej 3500rpm nieprzyjemnie.
Udało mi się zjechać na szutrową drogę, nie najgorzej, oczywiście suchą i bez piachu.
Moto-Bandit jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.07.2024, 20:17   #2
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,590
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 9 godz 41 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Moto-Bandit Zobacz post
Odnośnie pracy TRK 702 poniżej 3500obr to chyba normalne w silnikach rzędowych 2 cylindrowych tego typu. TKR 702X fajnie się prezentuje i nie wygląda jak 702 "bez X" jakby przód się zapadł, ma 19cali szprycowane z przodu.. Miałem okazję przejechać się TRK 702x i SRT 550x. Przekazywanie mocy i kultura pracy w mojej ocenie fajna. Ładnie się zbierają, ale poniżej 3500rpm nieprzyjemnie.
Udało mi się zjechać na szutrową drogę, nie najgorzej, oczywiście suchą i bez piachu.
nie to nie jest normalne. 3500 obr i szarpanie to zdecydowanie nie jest sytuacja 'normalna'. tak z pamieci czym jezdzilem r2:

- gs500e
- xtz750
- tdm 3vd, 4tx, 900
- w650
- cb450
- nc700
- versys 650
- er500
- cb500

i cos tam pewno jeszcze, ale za boga ojca nie mialem takich doswiadczen. np dla xtz750 4 bieg i 3300-3500 to bardzo przyjemny i oszczedny spacer po lokalnych drogach z ograniczeniami terenow zabudowanych - wsie, miasteczka itp

p.s. uklad cylindrow nie ma znaczenia - liczy sie wykorbienie walu - cylindrom zupelnie wisi czy sa obok siebie czy np w ukladzie V. najlepszy przyklad to przerobka TDM850 z wersji 3VD ( tloki zbiezne 360 st) na 4TX ( tloki przestawione do 270 st) - z zewnatrz nie do odroznienia a to dwa zupelnie inaczej pracujace silniki - japonczycy mieli ambicje upodobnic sie do wloskich muscle bikow i posuli zamiast poprawic - moim zdaniem
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Tags
africa twin , benelli , trk702x , xrv750


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Benelli SRT Ronin78 Inne - dyskusja ogólna 0 18.04.2021 22:03
Benelli Trk 800 Ronin78 Inne - dyskusja ogólna 11 14.10.2020 11:24
Benelli TRK 502 X mdxmd Inne - dyskusja ogólna 5 04.01.2020 20:41


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.