|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Rzeszów
Posty: 41
Motocykl: CRF1100
Online: 4 dni 27 min 45 s
|
Homologację mam - w EU to wystarczy ale w Polsce to za mało.
Emek - chodzi mi o dokument od Polskiego dealera na ten konkretnie model. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,527
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
Online: 5 miesiące 2 dni 17 godz 41 min 34 s
|
Cytat:
Diagnostę to ty zobaczysz za 3 lata dopiero przy zakupie nowego pojazdu nie jedziesz znim do diagnosty no ja cie prosze
__________________
Kowal zawinił - cygana powiesili
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Rzeszów
Posty: 41
Motocykl: CRF1100
Online: 4 dni 27 min 45 s
|
Może Wy macie normalne wydziały komunikacji w swoich urzędach. Ja mam na 100% nienormalny.
Mam f-vat od dealera DE. Mam europejską homologację - też od niego. Dla "mojego" starostwa to za mało żeby moto zarejestrować i tyle w temacie. Muszę mieć "Oświadczenie o danych niezbędnych do rejestracji" - tych Niemiec nie wystawi - bo nawet nie wie co to jest. Te same dane może po "badaniach" wystawić uprawniony diagnosta. Ja mu po prostu chcę pokazać co ma być na tym karteluszku. Stąd TYLKO moja prośba. Jak nikt na forum nie ma - nie było tematu. Poradzę sobie ... Pozdro. |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Endurorally 2024 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 5 | 22.07.2024 14:30 |
| Rpa 2024 | Sub | Trochę dalej | 9 | 02.04.2024 23:39 |
| NAT 2024 w obu wersjach - nadal 1100? | M5Q | CRF 1000 L | 76 | 16.02.2024 11:25 |