|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: May 2022
Miasto: Malbork
Posty: 30
Motocykl: crf300l
![]() Online: 11 godz 5 min 37 s
|
![]() Cytat:
Dobrze, że w końcu jest dostępny soft od 550performance. Sporo aktualizowali ale najważniejsze to "Engine speed limiter set to 11000 RPM". Filmik z testów wygląda obiecująco. Gdyby nie 'ekologia' to możliwe, że CRFa z fabryki tak by wyjeżdżała. Chłopak z filmu pokazuje też jak zawieszenie RR powinno działać i to jest sztos, miękko ale nie gumowo. ![]() https://youtu.be/61MEopUr3sU?si=wLHU9bbHWUwhsOnV Ostatnio edytowane przez janina : 20.05.2024 o 16:02 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: KRK
Posty: 13
Motocykl: CRF300L
![]() Online: 20 godz 12 min 34 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: KRK
Posty: 13
Motocykl: CRF300L
![]() Online: 20 godz 12 min 34 s
|
![]()
Zamontowałem w końcu MotoX V4 i poszwendałem się nieco po skałkach.
Wizualnie - super, montaż (z demontażem tłumika OEM) jakieś 20 minut. Wszystko ładnie spasowane, zjazd z masą jakieś 2.5kg. Pierwsze wrażenia z jazdy: jest niestety nieco głośniej, choć bez tragedii. Bez DBkillera jest baaaaardzo głośno. Wiem, bo go dziś zgubiłem przy którymś ostrzejszym podjeździe. Wracając przez miasto czułem się jak wieśniak :/ Może to subiektywne, ale mam wrażenie, że moto żwawiej/płynniej reaguje na przepustnicę po zmianie. Wie ktoś może, czy "uniwersalne" dbkillery spasują do puszki MotoX? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 502 | 02.11.2024 11:05 |
Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 10:02 |