![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,247
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 4 godz 31 min 33 s
|
![]()
Gdzieś niedawno czytałem, że jeden koleś rozklepywał te nity zmniejszając luz. Jakiś minimalny luz musi być.
IMO po rozklepaniu sprawdzić bicie tarczy i jak jest w normie, to wydaje się, że będzie dobrze. Niech się jeszcze ktoś wypowie, bo osobiście źródła takiego kowalstwa nie znam i nie wiem na ile to jest bezpieczne..
__________________
Romet R125 vel Debeściak Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Nie wolno klepać, albo prasa albo śrubą [śruba 10,9 i taka nakrętka bo trochę siły trza ] skręcić ja tak robiłem i dało radę skasować luz.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
blokada tarczy hamulcowej | barthelemi1 | Wszystko dla Afryki | 19 | 21.07.2016 08:03 |
Zacisk do tarczy 320 mm | Rychu72 | Hamulce, kola, opony | 4 | 14.05.2012 06:58 |