![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: Górny Śląsk
Posty: 68
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 4 godz 52 min 14 s
|
![]()
Ja tu zawsze gościnnie
![]() BMW R1200 GS pełnoletnie 180 kkm Od kilku sezonów tylko TKC 80 Twinduro. Opona niby techniczne stara, klepią ją już ponad 20 lat. Dla mnie super, tylko przebieg tylnej marny 6000 km max. Ale coś za coś. Transfer na Rumunię lub Balkany, tam szutry, nawet błotko, piasek, powrót asfalt - i tył jest śmieć. Dalej nie jeżdżę, nie mam kasy i czasu (albo odwrotnie). Może jest tak, że jak znasz oponę to wiesz czego się spodziewać. Ja dla oszczędności 200 PLN / sezon, nie ryzykuję. TKC80 przód i tył. PS. Pewnie to też jest głównie zależne od wagi motocykla, balansu i umiejętności... PS2. Ta sama opona z ciśnieniem 2.2 drogowym... i 1.3 na offffff To zupełnie dwie różne gumy Tak czy siak polecam ![]() Maciek |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Robiliśmy ACT Rumunia w sierpniu i cały wyjazd było sucho i gorąco co za tym idzie -nie było praktycznie błota.Na północy wzdłuż granicy z Ukrainą trasa mało wymagająca tylko rozlewiska z wodą.W takich warunkach wszystko do przejechania z tobołami na każdej nawet średniej oponie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
oponki dla Gieesa | anax | Hamulce, kola, opony | 2 | 21.12.2011 10:36 |