![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Ogólnie : nie używamy oleju W30. To jest olej, którego w naszej strefie nie powinno w ogóle być. Nawet W40 w ciepłych rejonach to mało. Leję 15W50, a na Ąfrykę nawet 20W50 i nawet słabo-techniczni właściciele czują poprawę - głównie cichsza praca silnika i lepsza skrzyni.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Hmm, a ja słyszałem / czytałem (jeśli chodzi o skrzynię), że np. DCT lubi najlepiej właśnie W30... i taką 'oliwę' leję od 2017 do CRF1000L
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
CRF 1100 klocki na tył? | Aron | Hamulce, kola, opony | 6 | 22.08.2022 08:57 |