|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Korek jest praktycznie na płasko, do tego słabe podejście. Wina jest moja, ponieważ - korek był już dawno do wymiany no ale do tej pory się udawało. Dwa - nie mam klucza dynamometrycznego z takim małym zakresem więc dokręcałem "na chłopski rozum"
![]() @Brzeszczot, mam do Ciebie kawałek, no ale będę pamiętał. Jestem w o tyle dobrej sytuacji że jeździć się da, olej jest, więc tak jakby póki co nic się nie stało ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Każdy warsztat ma taki zestaw jak zapodałem i bez problemu Ci to odkręcą tymi bitami. Młotek dobrze wbić i nie ma takiego ampula obrobionego co bym nie odkręcił, prędzej śrubę urwę.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |