Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20.11.2009, 13:41   #1
hubert
Jaki świeży jaki świeży ??
 
hubert's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
hubert jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
Domyślnie

Hmm wydaje mi się że główny problem będzie z mocowaniem puszki do moto, ale to się da zrobić.

Zastanawiam się czy nie będzie kolidował np z podnóżkiem pasażera......

Jeśli jest w na prawdę dobrej cenie to bierz, jeśli nie będzie pasował to pchniesz dalej w świat
__________________
Hubert

hubert jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.11.2009, 14:12   #2
majki
 
majki's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał hubert Zobacz post
Hmm wydaje mi się że główny problem będzie z mocowaniem puszki do moto, ale to się da zrobić.

Zastanawiam się czy nie będzie kolidował np z podnóżkiem pasażera......

Jeśli jest w na prawdę dobrej cenie to bierz, jeśli nie będzie pasował to pchniesz dalej w świat
Eeee, to tylko "kosmetyka". Jeżeli nie ma technicznych przeciwwskazań, to go biorę, bo się napaliłem strasznie. M.in. dzięki Twojemu kominowi i jego dźwiękowi jak odjeżdżasz! Jakby co to odpalę go Ramboszczakowi, bo tyż szuka.

Z tego co widzę to różnica jest znikoma w podnóżkach:

majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.11.2009, 16:20   #3
hubert
Jaki świeży jaki świeży ??
 
hubert's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
hubert jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
Domyślnie

Tylko pamiętaj żeby po montażu zwrócić uwagę na to czy Ci nie tnie wahacza ... parę milimetrów za blisko i dupa. Najlepiej wypiąć amortyzator z wahacza, i podnieść koło max do góry żeby to sprawdzić. Jazda próbna po asfalcie nic nie daje bo dopiero po wjechaniu w teren okazuje się że wahacz koliduje z wydechem
__________________
Hubert

hubert jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.11.2009, 10:33   #4
bajrasz
świeżym warto być:)
 
bajrasz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DWR
Posty: 1,241
Motocykl: RD07a
bajrasz jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 10 godz 58 min 39 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał hubert Zobacz post
Tylko pamiętaj żeby po montażu zwrócić uwagę na to czy Ci nie tnie wahacza ... parę milimetrów za blisko i dupa. Najlepiej wypiąć amortyzator z wahacza, i podnieść koło max do góry żeby to sprawdzić. Jazda próbna po asfalcie nic nie daje bo dopiero po wjechaniu w teren okazuje się że wahacz koliduje z wydechem
Trzeba pamiętać żeby był zamocowany po zewnętrznej stronie uchwytu, tego idącego do podnóżków.
__________________
pozdrawiam
Pan Bajrasz





bajrasz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Stelaz pod Leo Vince i inne wąskie. Bonjour Wszystko dla Afryki 21 15.03.2009 18:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.