![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Sulejówek
Posty: 1,075
Motocykl: Fiddle
![]() Online: 6 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 52 min 36 s
|
![]()
te zbiorniczki przy lagach to co działają w zawieszeniu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
zawias tego motocykla to wogole jest kosmos jak na 1984. z przodu mamy regulacje napiecia wstepnego sprezyny i te zbiorniczki o ktorych musze doczytac, czy to sa 'antynurki' czy jakas regulacja tlumienia - wrzuce sreeny z manuala. z tylu mamy pokretlo do regulacji napiecia wstepnego sprezyny + kilkustopniowa regulacje tlumienia. zasadniczo ten motocykl 'ocieka złotem' i ma wszystko co tylko miec moze w swoim czasie. zero oszczednosci, wszystko dopracowane w najdrobniejszych szczegolach i mocno wypasione. moze dlatego wazy 240kg suchy.
p.s. w wersji kanadyjskiej byla jeszcze opcja pompowania przodu powietrzem tu instrukcja - zawias opisany od strony 174: https://megawrzuta.pl/download/6abad...6b64b3037.html za wiki - to tzw. antynurek: Przednie zawieszenie posiadało regulację napięcia wstępnego oraz system zapobiegający nurkowaniu o nazwie Posi Damp. Była to popularna funkcja w motocyklach sportowych z początku lat 80. XX wieku i miała kontrolować tendencję przedniej części motocykla do zanurzania się podczas hamowania.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |