![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,420
Motocykl: CRF250L * T7
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 7 min 13 s
|
![]()
Wydaje mi się, że dla takiej chińskiej fabryki 4-5 lat to potrafi być cała epoka technologicznie, więc poleganie na danych sprzed lat może być obarczone błędem, bo to nie jest stabilny rynek i tam postęp idzie bardzo szybko.
Póki co nowoczesne japońskie motocykle potrafią być złomowane za pogiętą ramę przy byle przewrotce, niektórym europejskim się nawet zbiornik paliwa rozpuszczał od benzyny i generalnie jakość markowych sprzętów raczej spada. Tymczasem jakość chińskiej motoryzacji ciągle rośnie. Kierunki są więc odwrotne i pewnie kiedyś to się przetnie, albo nawet odwróci. Ja bym akurat tego CFmoto nie skreślał jeszcze. Podsumowując 450MT: - odkręcany subframe - szprychowe koła bezdętkowe - wyłącznik tylnego ABS pod palcem (nie na wyświetlaczu i nie w głębokim menu) - przedni zawias z regulacją kompresji, odbicia oraz PRELOAD (!) - 450cc na 2 cylindrach, 44KM i przyzwoity moment na niskich obrotach - waga ok 195kg z płynami plus niski środek ciężkości - prześwit 220mm, prawie jak w T7 (240mm) - siedzenie na wysokości tylko 80/82 cm, więc dostępne dla prawie wszystkich - regulowana wysokość owiewki - handbary w standardzie - składane lusterka w standardzie - osłona silnika w standardzie - cena 27.500 PLN Chyba nieźle. To wygląda jak spełnienie marzeń z wielu wątków na FAT, tylko logo się nie zgadza. Na moje oko teraz im tylko zostało zbudować sieć serwisową, magazyn części i mają hit sprzedaży. Nie wiem czy ja bym kupił, ale jakbym nie miał T7 i mieliby sieć serwisową to pewnie bym go poważnie rozważał. |
![]() |
![]() |