![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Ostrołęka
Posty: 813
Motocykl: GS1150 Adv
Przebieg: Rośnie
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 13 godz 37 min 57 s
|
![]()
Raz jeden popełniłem głupotę i dałem się uprosić i wziąłem na serwis quada tej marki ,mialabyć jakaś nieskomplikowana naprawa nie załączających się napędów i ogólny serwis.Po zdjęciu plastików jak zobaczyłem ten ogólny gównolit i silniczki odpowiadające za napędy wielkości silniczków z samochodzików zdalnie sterowanych to szybko to ubrałem w plastiki i oddałem. Nigdy więcej się nie dam namówić.
__________________
MOTOCYKL JEST JAK MEDIA MARKT-NIE DLA IDIOTÓW. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,577
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 10 godz 59 min 20 s
|
![]()
tutaj gość rozbiera ten sam silnik, wygląda to naprawdę dobrze, niestety jakości po filmie nie ocenimy ale :
Łożyska NTN Japan, całość na panewkach włącznie z wałkami wyrównoważającymi, łańcuch rozrządu DID SCR, cylindry z powłoką nicasilu. Z innego źródła wiem, że cała elektronika jest firmy Bosch. Oddzielne cylindry to jest mega zaleta, bo łatwo naprawić taki silnik. Nikt tego już nie robi a silniki są jednorazowe lub okrótnie kosztowne w naprawie bo trzeba pruć cały silnik aby wyjąć tłoki. https://youtu.be/eLlFf6eO9TY?si=sPuQEQmpA_aVAZUC naprawdę nie ma się do czego przyczepić, serio Cytat:
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 21.03.2024 o 09:56 Powód: Połączenie postów |
|
![]() |
![]() |