![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,273
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 13 godz 19 min 43 s
|
![]()
jak nie wiercisz pod gwinty to kupujesz tylko to co teraz potrzebujesz i juz zazwyczaj sa ta
6, 8,10, 12 tudzież 4 pod nity wiertło z pilotem o którym ivan wspomina ostrzy sie normalnie ![]() możesz tez kupić wiertło stopniowe jakieś udarowe wtedy cienki materiał jedziesz do 30 mm np zakrętarka udarowa ![]() większe otwory otwornica i niskie obroty plus smarowanie nawet wd40 bedzie w miarę a najlepszy smar do wiercenia takie wiercę młotowiertarką ze sprzęgłem, rak nie połamie a uchwyt mam do koronek na sds chyba ze wiercisz na stołwej to wtedy wszytko na stozek i z głowy problem
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |