![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Większość kół ma szprycowanie typu włoskiego 36 szprych , nawet w większości japońskich motocykli takie występuje . Przed zakupem wystarczy zapytać , chyba każdy sprzedający umie policzyć . Jeśli będzie 32 szprychy i szprychowanie angielskie to OK.. Da się zapleść na piastę od Afryki , pod warunkiem że zostaną zastosowane nowe szprychy , robione na wymiar . Jeśli nie jesteś w stanie odróżnić , jednego od drugiego , to bez sensu kupowanie kota w worku .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
|
![]()
Rozpoczynam projekt "18 cali dla mojej Afryki".
Projekt ma na celu lepsze dostosowanie Afryki do jazdy off (na asfalt zostanie kółko 17'' z uniwersalną oponką ), a więc doradźcie panowie jaką szerokość felgi złożyć żeby opona dobrze pracowała. Oryginał RD04 to 2,75'' - teraz z oponą 140 jeździ dobrze zwłaszcza na asfalcie i szutrach, z węższymi nie miałem doświadczenia. Czy założyć węższą np: 2,15'' jeśli planowana Szerokość opony to maksymalnie 130, a najprawdopodobniej 120. Czy opona szerokości 120 nie będzie za wąska na piach?
__________________
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Zacząłbym od założenia na 17" opony 130/90 i pojeździć.
Wytarta 140/80 np E09 jest bardzo niska i jeździ się mało komfortowo |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
|
![]()
Kolejnej 17'' cali już kupował nie będę. tera będzie 18'' - tylko ta szerokość felgi mi nie daje spokoju.
__________________
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
|
![]()
Jaki to rozmiar opony
![]() Bo koło jest 18'' ![]()
__________________
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 godz 43 min 30 s
|
![]() Cytat:
- jak ciężka AT z taką oponą zachowuje się w terenie ? (ogólne wrażenia) - jak jest ze stromymi podjazdami, czy moto wciąga się ? - jak jest na piaskach ? - jak jest z wyjazdem z błota itp. ? - jak jest z wytracaniem prędkości w terenie ? (np. awaryjne przed przeszkodą) Interesuje mnie test w offie, przez duże "O" - drogi szutrowe pomiń ![]() W końcu czy poprawa jest zdecydowanie odczuwalna i warta zainwestowanej gotówki. pozdrawiam i oczywiście czekam ![]() Ostatnio edytowane przez Sławekk : 02.02.2013 o 07:16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
|
![]() Cytat:
Zestaw opon: przód PIRELLI MT21 90/90/21, tył PIRELLI SCORPION MX EXTRA 120/100/18 Ten zestaw opon w teren to bajka. Kałuże, mokra trawa, rozjeżdżone błoto, podjazdy po w lesie, pochylone i śliskie polne drogi, pole orne, teren podmokły, itd. nie do zatrzymania - jak to mówią "banan nie schodzi z gęby". Jedynie śnieg minie zatrzymał. Jak dla mnie warto. Jedyny względny minus to wysokość. Ja osobiście mogę zapomnieć o podparciu się dwoma nogami. Jeszcze nie mierzyłem, ale jest wyżej niż kumpla KTM 990S na oponie TKC. Video niestety nie mam bo jeździłem sam. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 godz 43 min 30 s
|
![]()
Afra wygląda kozacko
![]() ![]() Co do oponki - skoro w twym przypadku 120 jest szersza od 140 ( jak na foto) to cóż powiedzieć. 2 lata się zastanawiałem, nad podobnym problemem . Nabyłem koła z AT z 2000 roku i pewnie tak już zostanie . pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Śliczna ta Twoja czwóreczka
![]() ![]() ![]() ..... i do tego wzrosły jej terenowe możliwości ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 85
Motocykl: 990 adv
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 4 godz 18 min 44 s
|
![]()
MT 21 na przednie koło za...ista opona, moim zdaniem spokojnie robi na asfalcie równie dobrze co tekac, w terenie 100 razy lepsza. I wcale szybko nie schodzi, nawet w tak ciężkich moto jak LC8 czy AT.
Mam natomiast obawy czy ten skorpion na tylnym kole długo pożyje na dojazdach po czarnym, szczególnie że dość wąski. Liczę na informacje w trakcie sezonu n/t przebiegu bo zastanawiam się nad wymianą tylnej felgi na cieńszą... pozdrawiam
__________________
Ride it like you stole it! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Koło do KTM-a | puszek | Inne - dyskusja ogólna | 42 | 14.03.2012 19:01 |
Koło 18" | Artuditu | Wszystko dla Afryki | 26 | 23.02.2009 21:29 |