![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Tomaj
![]() |
![]()
Musiał/nie musiał. Znasz na pewno budowę kosza w XRV. W CRF przy pewnym przebiegu i stosownie do warunków w jakich jest on eksploatowany - również zacznie on być ,,słyszalny'', co nie zmienia faktu, że jest on praktycznie nieśmiertelny. Innych to boli/denerwuje próbują coś z tym zrobić (sam pewnie wiesz ile było i jest prób reanimacji głośnego kosza sprzęgłowego w starych Afrykach, albo jak szybko temat wraca po zakupie nowego). Od cały temat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomaj
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]()
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,577
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 10 godz 59 min 20 s
|
![]() Cytat:
oczywisty błąd ponieważ nawet jeżeli go nie dostaną w czasie eksploatacji to z prędkością światła tarcze oraz przekładki wybijają dołki w koszu zewnętrznym i wewnętrznym - co oczywiście stuka niemiłosiernie pomimo, że sam kosz nie ma luzu. rozwinę nieco problem... sprężyny musza posiadać luz w tym część duży a część (1-2szt) mniejszy i nie rzadko te są także delikatniejsze jak pozostałe. Chodzi o wstępne amortyzowanie suwów pracy silnika oraz wstępne naprężenie tarcz oraz przekładek do przekazania siły na skrzynię przez pozostałe sprężyny. Podsumowując sztywny kosz = wybijanie dołków przez tarcze i przekładki. Miałem BMW K1200 po takiej regeneracji w tym jeden nie zrobił nawet 4000km... po rozebraniu kosz sztywny bez luzu a w punktach styu tarcz "schody", Ale zaraz po montażu było super jak twierdzi właściciel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Tomaj
![]() |
![]() Cytat:
![]() Najlepiej to widać kupując nowy kosz OEM. Producent część sprężyn montuje właśnie bez luzu, pozostałe mają mieć - właśnie po to o czym napisałeś wyżej. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gruzja - ostrzeżenie! | mishieck | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 28.05.2013 15:25 |