|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Sosnowiec
Posty: 300
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 25 min 29 s
|
C3 powinno się stosować tam gdzie jest wysoka temperatura np. w oleju skrzyni biegów.
W kole co prawda tarcza może się mocno nagrzać ale aluminiowa piasta w 95% czasu jest chłodna więc wniosek nasuwa się sam. |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,629
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 11 godz 6 min 7 s
|
Cytat:
Z czasem także smarowanie wewnętrze ulega degradacji co podnosi temperaturę pracy łożyska. To tak na logikę bo projektantem nie jestem. kiedyś temat był wałkowany : https://africatwin.com.pl/archive/in...p/t-16134.html Mam już 133.000km i przednie łożyska oryginalne także nie wiem co tam honda wsadziła, trochę mnie to martwi co 2 komplet opon wymieniam uszczelniacze dając za ich wargę smaru ile wlezie.
|
|
|
|
|