|
|
|
|
#1 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
W połowie 2019 roku w swojej CRF1000L wymieniłem fabryczny ołowiowy aku Yuasa na LiFePO4 (BC Lithium Battery, BCTZ14S-FP-S):
https://bcbattery.co.uk/products/bct...ithium-battery Niestety dzisiejsza niedzielna przejażdżka dała mi do zrozumienia (moto początkowo nie chciało odpalić mimo, że aku było ładowane kilka dni temu) iż aku pomału kończy swoje życie. Wszystko pewnie głównie z powodu trackera, który mam w moto, ale też pewnie z niewielkiej ilości km zrobionych w ostatnich latach (choć starałem się w miarę regularnie aku ładować) Niby mogę to aku kupić ponownie w cenie 100 - 120 funtów (bo w sumie złego słowa o tej baterii nie powiem), ale może macie jakieś inne propozycje (w podobnej cenie) na dzisiaj do wsadzenia do CRF1000L? |
|
|
|
#2 |
|
Administrator
![]() |
A z ciekawości fabryka jakie dedykuje akumulatory w oparciu o system ładowania który jest w CRF?
__________________
AT03 |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
No jasne, tylko ja chcę lżejsze LiFePO4, a nie 4kg ołowiowy aku. Wady i zalety obu technologii znam. |
|
|
|
|
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,624
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 8 godz 58 min 32 s
|
Cytat:
a na 5-6 rozruch prądu już nie było.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Hmm,
Ja lichej budowy jestem (nie mam nawet 70kg ) i tak sobie zawsze podchodzę do tego że, każdy kg ujmowany z masy moto (a to wersja DCT) jest przydatny. Ale z drugiej strony moto ma gmole i inne dodatkowe duperele, które swoje też ważą , więc może i rzeczywiście dać sobie spokój i kupić 'ołów'.Z ciekawości, jaki to aku był z tej historii w Rumunii? |
|
|
|
#7 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,624
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 8 godz 58 min 32 s
|
Cytat:
ale byłby zonk ja tak odchudziłem temat o 10kgz Larssona Skyrich, może teraz są lepsze. Dla mnie też ten motocykl nie jest lekki, ok 200kg byłoby optymalnie |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Zarejestrowany: Sep 2023
Miasto: Radzymin
Posty: 12
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 24 tys
Online: 1 dzień 12 godz 58 min 54 s
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 11:19 |
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |