![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,031
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 8 min 18 s
|
![]()
Do Czech
![]() Przerabiałem temat "na sztywno" w Trampku, gdzie kierownica przy jeździe "off" na tych gumkach latała jak bąk po kalesonach a ostatnio w Dr650Se. Wymiana na "sztywno" nie wpłynęła w jakikolwiek odczuwalny sposób na dodatkowe generowanie drgań. Jak ktoś ma więcej kasy "na wydaniu" to może sobie sprawić "przejściówkę" i kierownicę o asymetrycznym przekroju /np. takie coś od KTM-a/, która pochłania drgania i jest sztywniejsza. Ps. W mojej RD-07 pomimo że też miałem wyżej o jakieś 3,5-4,0 cm. nic nie latało więc nie przerabiałem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
status-TAK stan cywilny-TAK....
![]() Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,219
Motocykl: K750
Przebieg: Tak,
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 22 min 48 s
|
![]()
A czy jest możliwe że to elastyczne połączenie może troszke zamortyzowac upadki motocykla np przy offffie? Oczywiscie jak kierą uderzy o glebe...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,747
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 6 godz 25 min 26 s
|
![]()
To jest prawda...Po glebie masz kiere krzywo... Ale jak zablokujesz na kluczyku to ustawiasz ja jak chcesz.Zwłaszcza jak masz ja podwyzszona..Na poczatku sie tym przejmowałem ale teraz dałem sobie spokój... Tak ma byc...Zrobienie kierownicy na sztywno spowoduje po jakims czasie , ze cos musi puscić.Albo kierownica, alho sruby.. Lepiej zostawic sobie ten pseudo "amortyzatorek". Przy naszych mastodontach precyzja nie jest tak istotna...W razie czego to dzida...
![]() |
![]() |
![]() |