|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Z ciekawości zapytam, co was przekonuje do 1090 za miast 1190?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Stary nick: Kacior
![]() |
![]()
Rozglądałem się za 1190 ADV R.
Wybór podał tylko z tego względu że 1090 trafił się w perfect stanie i w miarę młody. Do końca serwis. Sprawdzone. Przebieg 45 tysięcy km. 1190 były dosyć sfatygowane i starsze. Gdyby był 1190 w takim stanie jak kupiłem 1090 to kupił bym właśnie 1190. Tylko na co mi taka moc. W 990 R miałem pod dostatkiem a tutaj 10 koników więcej. Tak więc chyba będzie dobrze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Stary nick: Kacior
![]() |
![]() Cytat:
![]() Mam jeszcze nowe opony po innym motocyklu, wydech Leo Vince Tytanowy i kompletny napęd to jutro wrzucę. Jakoś sobie zrekompensuje okrojone wyposażenie ![]() Chociaż czy ono takie okrojone⌠|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 15:37 |