![]() |
|
Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 403
Motocykl: KTM 640 advR
Przebieg: rosnący
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 3 godz 53 min 20 s
|
![]()
Po moim mechaniku zaprzyjaźnionym powtórzę, że nawet bezbarwnym lakierem do paznokci jest sens, żeby się element nie utleniał po prostu.
Dobrze, że Tobie nic. P.S. Kurcze już słyszę w domu, że to nie pora roku na motor i wogle. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 154
Motocykl: RD07
Przebieg: 58000
![]() Online: 2 dni 19 godz 7 min 3 s
|
![]() Cytat:
Zeszłą zimę przejeździłem na XT-ku i dawało radę. Tyle że tamten sprzęt sporo lżejszy. Na zimę trza coś lżejszego, to mniej boli, jak się spada ![]()
__________________
pozdrawiam, Konrad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Road legal
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Stolicstan
Posty: 1,324
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter
Przebieg: kręcony
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 6 min 24 s
|
![]()
Podjedź do NOT4TOYS na Belwederskiej. tam niech Ci Jacek da jakiś pomarańcz w miarę podobny. Trochę szpachli, papierek ścierny i będzie jak nowa. A pęknięcie można zespawać u Pana Kazia w podkowie leśnej bodajże. Ostach często go odwiedza. Kierunkowskaz chyba będę miał dla Ciebie.
A tak w ogóle to zadzwonię wieczorem. Łatwiej będzie.
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]() Cytat:
![]() zmień gmole na początek chroniące zamiast płyty pod silnik to plastiki ![]() Plastiki robił Bedi na światowej i ponoć OK |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Autobanned.
![]() |
![]()
Jeśli skorzystasz z propozycji Artu. - jest najrozsądniejsza - to nie czytaj dalej. Jak chcesz jednak zabezpieczyć powłokę - to proponuję:
- zakupić np. w Leroy Merlę: papier ścierny (ok 180 - 240), taśmę papierową, denaturat lub benzynę ekstrakcyjną, spray podkładowy - np. czarny mat. - przetrzeć papierem do uzyskania płynnego przejścia pomiędzy warstwą startą o dobrą, wizualnie musi być efekt jakby brzegów "chmury", ważne aby przejście pomiędzy starciem a oryginałem było gładkie - odtłuścić miejsce malowania - okleić miejsca nie wymagające malowania - wymieszać dobrze lakier - przez ok 3 min - odtłuścić ponownie - spryskać z odległości ok 20 - 30 cm płynnymi ruchami - poczekać min 2h do wyschnięcia (idealna temperatura zewnętrzna to ok 20"C) Co do plastików: dwie metody "na szybko"" 1. nawiercić fi4 otwory po obu stronach pęknięcia, wziąć małą blaszkę + 2 nity i znitować - wcześniej ściągając jak najbardziej do siebie. 2. ściągnąć i skleić np mocną taśmą i od środka zespawać lutownicą (punktowo) lub opalarką. Dobry jest również klej montażowy "na gorąco" - ta metoda wymaga zdjęcia plastików. Pamiętaj, że lakier na plastikach wymaga podkładu elastycznego odpornego na uginanie się i pękanie. PS Jak coś to organizuj garaż, kup graty (zadzwoń bo większość mam) i daj znać w poniedziałek - cały zabieg zajmie nam 1h ![]()
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 154
Motocykl: RD07
Przebieg: 58000
![]() Online: 2 dni 19 godz 7 min 3 s
|
![]()
I pewnie tak zrobię, już rześmy temat przez tel obgadali.
Dzięki za chęć pomocy, co już samo w sobie piwa warte! ![]() Cytat:
![]() Co do gmoli, to już mam dziś za sobą zgłębianie forum... i chyba się skłonię zakupić GIVI. W ogóle to przydałoby się zrobić taki wątek o gmolach: gmole GIVI - zalety / wady gmole Sw-Motech - zalety / wady FiveStars, Hepco&Becker, Fehling, Touratech, Motad... jeszcze jakieś? kryteria oceny: 1 - ergonomia mocowania (ilość punktów zaczepienia / mocowanie, co przy glebie nie demoluje moto) 2 - elastyczność materiału (zbyt miękki lub zbyt twardy materiał chyba nie wskazany) 3 - trwałość 4 - skuteczność ochrony 5 - cena Postaram się cos takiego zebrać do kupy.
__________________
pozdrawiam, Konrad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Zawsze bezpieczniej poboczem jak między autami
![]() Mam swoje gmole Turatecha 5Lat Rozwaliłem nimi R6 XJR MT03 i Fazera i nawet się nie porysowały ![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 16.02.2013 o 00:12 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Road legal
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Stolicstan
Posty: 1,324
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter
Przebieg: kręcony
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 6 min 24 s
|
![]()
Pamiętasz Cygnusa Bediego? Nie wiem czy to było OK. Niby pozpawane ale jakieś takie gluty i ubytek chyba z utwardzonej skarpety zrobiony. Widziałem też rzeczy wspomnianego Pana Kazia. Nie dość że mega dobrze to podobno dość tanio.
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czym ściągnąć lakier? | madafakinges | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 15 | 19.05.2013 17:30 |
Łuszczący się lakier w baku | Uriel | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 07.12.2009 11:46 |