![]() |
#21 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2015
Miasto: WR
Posty: 23
Motocykl: RD04
Przebieg: 105tys
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 13 godz 24 min 19 s
|
![]()
Wolałbym jak najmniej ingerować w ramę, dlatego nie szukam innych konstrukcji.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,521
Motocykl: RD04
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 16 godz 29 min 47 s
|
![]()
ciezki temat sobie wybrales. jedyny silnik z lat 80-tych jakiemu bym zaufal to 600ccm z Yamahy. na tle DR czy RFVC byly jednak najbardziej niezajebliwe, jest ich najwiecej i w razie W jakies tam czesci jeszcze sa. wynalazki typu DR350, XT350, RFVC350 to juz tak kolekcjonerskie kawalki, ze powinny stac w przydomowych kolekcjach na kocykach przykryte serwetką. ale probuj - temat wg mnie ciezki do ogarniecia.
tak jak kolega wyzej napisal - motac cos na nowym wtryskowym singlu- pytanie tylko czy chcesz jezdzidelko do turystyki off czy dzika bo z podobnych pojemnosci mozna uzyskac zupelnie rozne parametry i charakterystyke silnika. ja bym jezdzidelko lekkie robil albo na wr250 albo na crf250. ale to juz Twoj wybor. a ze staroci tak jak juz wyzej napisalem DT z setem na 170ccm, ale wiem, ze Cie nie przekonam ![]()
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Zapewne nie ułatwi to poszukiwań, ale ten sam silnik montowała Beta w Alp 4.0. Stosowała tylko inną instalację elektryczną i moduł z tego co pamiętam.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,521
Motocykl: RD04
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 16 godz 29 min 47 s
|
![]()
a takie cudo widzieliscie? bo ja nie
![]()
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,793
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Szynszyl/Adagiio dajcie jakiś pomysł na jakiegoś singla na wtrysku, z estartem? Właśnie pod motocykl w stylu adv.
A może jakaś rzędowa dwójka? Ta Atena 170 to ile może mieć spalania na trasie? Nie żebym chcial coś zmieniać ![]() Może zeby nie robić śmietnika to dałoby się wydzielić jakiś temat "jaki silnik do małego ADV" Sent from my 22101316G using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,521
Motocykl: RD04
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 16 godz 29 min 47 s
|
![]()
juz napisalem: z 4-taktow bralbym albo CRF250L ( mysle, ze jest ich wiecej), albo WR250R/X - tych bedzie zdecydowanie mniej bo dosc krotko byly w sprzedazy. przez chwile byl tez dosc tani klx250. celowalbym jednak w honde bo bedzie ich zdecydowanie najwiecej.
co do tdr to jezdzona zgodnie z przepisami ( wiadomosci od kolegi bo ja nie jezdzilem na niej duzo a On zrobil juz dziesiatki tysiecy km) pali w granicach 4 litrow. jak sie chce to ostro krecic i jechac np 120-130 km/h - bo sie jak na filmach widac da - to spali i z 7 litrow. ale turystyka 60-90 po nieutwardzonych drogach to 4-4,5 litra. ten silnik Yamahy ma bardzo duzy potencjal tuningowy. wystepowal rowniez w TZR125, ktora po odpowiednim tuningu potrafila leciec naprawde sporo. co do TDR jest tez wersja Belgarda na szprychowanych kolach ale tej nie polecam bo jest mocno pokomplikowana i ma bardzo denerwujacy gaznik dellorto - japonia ma keihina. w zasadzie to zupelnie inny motocykl. pokazuje na fotkach - byl robiony we wloszech, zwykle TDR byly robione w japoni.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,793
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
No to czytałem. A jest coś z kapkę większą pojemnością? Tak bliżej tych 400ccm? Żeby cena nie zabijała i części były dostępne
![]() Sent from my 22101316G using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
![]() |
![]() Cytat:
Pytanie jaki chcesz mieć zasięg bez zaglądania doi zaworów i oleju i jak bardzo lubisz zabawę na motorku a już bardziej szczegółowo to jaką. Do nudnego taśtasiania silnik z IXTiXa 660 to coś koło 3 tyś. Do nudnego taśtasiania bez udziału asfaltu silnik małej CRF to już 8tyś do jeszcze ślamazarnego jeżdżenia silniczek YBR250 ten motorek to chyba w całości sie za piątkę kupi. A jak mam być z jajem to jakaś yamaszka 450. Ale wtedy już nie ma już co rzeźbić. Było coś takiego i nie wiedzieć czemu zdechło. Silnik z DRZ ale powiększone do 450, zawiasy olhinsa i chyba marzocchi, wtrysk, elektryczny rozruch i dodatkowo kopka. Chyba nie trafiło w swój czas. Wszystko gotowe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Silnik Suzuki | Adagiio | Inne tematy | 9 | 04.01.2021 16:41 |