![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gdańsk
Posty: 1,151
Motocykl: exc 250 2T :)
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 12 godz 15 min 2 s
|
![]()
Raczej wątpię, że powodem jest obcieranie tarczy z prawej strony (to jest jedna oś i liczy się punkt styku z podłożem). Większe użycie opony z jednej strony tylko potwierdza ten fakt - na prostej jedziesz w lekkim skręcie w lewo (pewnie lewa rękawiczka od środka jest bardziej zniszczona i może ręka lewa szybciej się męczy) - Znajdź dobrego mechanika
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 142
Motocykl: RD04
![]() Online: 2 tygodni 23 godz 27 min 52 s
|
![]()
Z tym ze liczy sie os w przednym kole przy hamowaniu akurat zgodzic sie nie moge... wysypal mi sie kiedys przedny hamulec i musialem dojechac awaryjnie na jednym... podczas hamowania znosilo mnie na lewa strone - ta gdzie byl sprawny hamulec Znajomy w szlifierce mial podobny przypadek i tak samo mu znosilo... Afryczka niestety stoi juz w garazu i jest przygotowana do zimowania i rozebrana do malowania... takze do warsztatu w ktorym by sprawdzili geometrie ramy nie mam jak jechac
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 605
Motocykl: KTM
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 tygodni 23 godz 7 s
|
![]()
nie no stary, przeciez to nie ma znaczenia czy masz krzywa tarcze czy nie.
kolo kreci sie na osi, i mu to wisi czy hamuje tarcza z prawej czy z lewej. wiele motocykli ma tylko jedna tarcze - wszystkie znosi przy hamowaniu ![]() a jak zdejmiesz kolo i popatrzysz na wahacz to on jest tez 'z boku'? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banned
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 142
Motocykl: RD04
![]() Online: 2 tygodni 23 godz 27 min 52 s
|
![]()
No wlasnie do tej pory przy sciaganiu kola nie zwracalem na to uwagi Nie wiem jak to dziala w kazdym razie mnie znosilo Ogolnie po puszczeniu kierownicy moto naprawde b lekko idzie w prawo i w normalnej jezdzie tego niemal nie czuc ale np pare razy pozwolilem sobie wstawic afryczke na kolo i wtedy to juz znosilo mnie ze hej... dodam ze nie mialem nigdy wiekszej gleby Pare razy mi tylko padla na postoju
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]() Cytat:
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 54 s
|
![]()
mnie się widzi jakieś krzywizny na ramce od błotnika dokręcanej do głównej ramy ...może od przewrotek ? ta część dokręcana może korodować bardziej niż rama bo jest narażona na większe błotko.
Jak rozbierzesz motonga w pewnym momencie bez błotników jest takie wrażenie jak byłoby coś krzywe - a nie jest, rama też nie jest idealnie prosta, ona jest lekko asymetryczna. a ściąganie ? minimalne może być na zawieszeniu z przodu, może łożysko główki ramy ? może nierówne ciśnienie w lagach ?
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Koło do KTM-a | puszek | Inne - dyskusja ogólna | 42 | 14.03.2012 19:01 |