Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20.11.2023, 09:08   #1
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał MrWaski Zobacz post
I co jak będzie na granicy. A no za kolejne 24000km może być sporo poza tolerancją.
Albo będzie odwrotnie... gdyby w CRF przy następnym sprawdzeniu luzu na ssących był ponownie za duży np. o 0.03mm to by znaczyło iż mamy już głowice do wymiany... ponieważ zwiększenie luzu jest możliwe głównie w wyniku zużycia panewek wałka rozrządu a także łożysk ślizgowych samego wałka. Luz graniczny na panewkach wałka to 0.06mm luz standardowy pracy to ok 0.03mm. Inną przyczyną zwiększania się luzu zaworowego jest zużycie trzonka zaworu, szklanek oraz samych podkładek regulacyjnych ale w CRF ten proces jest znikomy.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
regulacja zaworow solo1972 Regularne czynności serwisowe 48 27.07.2019 17:33
Regulacja zaworów 7Greg Regularne czynności serwisowe 126 29.11.2017 07:57
dekiel zaworow nx650 szynszyll Inne - dyskusja ogólna 8 23.02.2017 12:01
regulacja zaworów-klucz mckrzysiek Regularne czynności serwisowe 10 15.12.2009 10:35


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.