|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gdynia
Posty: 472
Motocykl: NAT
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 20 godz 15 s
|
Cytat:
Jest nim NT1100, która do jazdy po czarnym jest chyba wyraźnie lepsza i cenę ma dużo niższą. Pozdrowienia, D Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,619
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 12 min 17 s
|
Cytat:
coś w tym jest, NT1100 ma skok zawieszenia 150mm co jest całkiem sporo jak na motocykl turystyczny, przypomnę że DL650 ma też 150mm prześwit NT1100 to 175mm a to jest też nie mało jak na jazdę szosową DL650 w wersji advenczur ma dokładnie tyle samo ![]() CRF1100 ADV 2024 w porównaniu do NT1100 ma skok 200mm i prześwit 220mm jednak asfaltowo nie ma to żadnego znaczenia. Tak czy inaczej jeżeli ktoś wybiera asfalt to CRF raczej nie ma sensu tak czy inaczej. Generalnie HONDA zaczyna odwracać kota ogonem i nie wiem czy to dobry kierunek bo skończy się jak z varadero... a po co to i tamto skoro i tak.... jeżdża tak a nie inaczej. BMW robi odwrotnie bo wersja ADV ma większe skoki zawieszeń i jest wyższa tak było od zawsze. CRF1100 ADV często wybierają osobniki dużego wzrostu a teraz mają problem i przesiądaą się na konkurencję. Motocykl który jest niższy zawsze będzie mniej stabilny przy manwrowaniu przy małej prędkości. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gdynia
Posty: 472
Motocykl: NAT
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 20 godz 15 s
|
Cześć,
ATAS lepiej wygląda to pewne! Lecz jeśli to drogowy motocykiel, to czy nie lepiej wziąć NT1100 w wydaniu takim jak np: SW-motech... https://www.youtube.com/watch?v=w5W2tTmDNbc&t=285s Pozdrowienia, D |
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,619
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 12 min 17 s
|
Cytat:
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 21.11.2023 o 17:05 |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| NAT 2023 w obu wersjach - przełomowe zmiany ;-) | Danny | CRF 1000 L | 28 | 28.08.2022 22:45 |
| NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model | M5Q | CRF 1000 L | 26 | 01.06.2022 11:44 |
| Uzbekistan - czy cmentarzysko statków nadal istnieje? | chemik | Przygotowania do wyjazdów | 16 | 05.08.2018 17:53 |