Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11.11.2009, 15:36   #1
Ropuch
 
Ropuch's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Piotrków Trybunalski
Posty: 1,104
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: 80800
Galeria: Zdjęcia
Ropuch jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 19 godz 55 min 44 s
Domyślnie

Ja sobie sam centrowałem, zdejmij oponę do gołej felgi, załóż ośkę i włóż ją w zawias w komplecie - dodatkowo po zewnętrznej stronie obręczy zamocuj jakiś flamaster i vio
Kręcisz felgą, mazak pokazuje miejsce odchyłu, a Ty podciągasz lub luzujesz szprych po odpowiedniej stronie (byle nie za mocno) do uzyskania prostej felgi i po sprawie
Sprawdź mocowanie każdej szprychy w piaście i feldze.
Ropuch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.02.2010, 18:09   #2
Kuba
 
Kuba's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Kuba jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
Domyślnie

Wracam do tematu. Koło excel od ktm lc4- zardzewiałe nyple, kilka luźnych szprych. Centrować, czy zmienić szprychy i zrobić to na nowo? Czy ktoś z Was to robił? Jakie są orientacyjne koszta?
Kuba jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.04.2011, 11:51   #3
Rychu72
 
Rychu72's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
Domyślnie

Odświeżam
Czy ktoś się orientuje z jakim momentem powinne być dociągane szprychy?
Na tym filmiku koleś ma fajny klucz, ale cena zabija.
http://www.youtube.com/watch?v=mLhONxt9Zi8

Myślę o dorobieniu jakiegoś adaptera do normalnego klucza dynamometrycznego który ma niskie wartości momentów. Widziałem taką przejściówkę na śruby (chyba w temacie o regulacji zaworów).
Jednak muszę najpierw wiedzieć jaki to moment.
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.04.2011, 20:13   #4
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,737
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 19 godz 5 min 13 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kuba Zobacz post
Wracam do tematu. Koło excel od ktm lc4- zardzewiałe nyple, kilka luźnych szprych. Centrować, czy zmienić szprychy i zrobić to na nowo? Czy ktoś z Was to robił? Jakie są orientacyjne koszta?
nowa szprycha z nyplem 10PLN.
właśnie ćwiczę temat bo mam w proszku koła od LC2 200EXC.
dziewięć szprych udało się odkręcić tylko szlifierką kątową.
reszta idzie do ponownego chromu, nyple po wyszkiełkowaniu idą w ocynk.
tak to widzę.

matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
"Naprawa" wałka zdawczego - metoda alternatywna 4 :) iwan Silnik, sprzęgło, skrzynia 37 18.05.2010 19:16


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.