![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Panowie, ale przecież, jeżeli smarujecie łańcuch zgodnie z zaleceniami producenta olejem przekładniowym (kurde może dlatego zalecają smarowanie olejem przekładniowym, bo ten układ to przekładnia łańcuchowa
![]() Stosując szpreje i inne mazidła, do których później trzeba używać dedykowanych szczoteczek i chemii do czyszczenia to bohaterskie rozwiązywanie problemu, który się samemu stworzyło. No ale co kto lubi.
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Posty: 556
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 2 dni 17 godz 59 min 52 s
|
![]()
Nigdy nie miałem MZki 150. Miało to to osłonę łańcucha.
To dobre to było? Dlaczego nie stosuje się takich osłon?
__________________
Kto prędko daje, ten dwa razy daje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]()
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 31.10.2023 o 13:40 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
Pchałem wtedy swoją MZkę 14 km do domu, nie zostawiłem na drodze. W tamtych czasach nie było telefonów w kieszeniach tylko trzeba było sobie radzić. Dlaczego nie stosuje się obecnie pełnych osłon łańcuchów , może dlatego że jak pęknie to ma szansę wypaść na ziemię, może z oszczędności materiałowej, może by szybciej się zużywał.... trudno powiedzieć. W Afryce mój ma jakieś 60 tyskm , 90% to hipol a te 10% okazjonalne testy dedykowanych smarowideł , mycie przeważnie naftą ale i było ropą. No i się nie rozciąga od bardzo dawna a regulacji naciągu miał 3 ( 1500km , 20tyskm i jakoś ok 30tyskm) ze 4 może 5 dołków na regulatorze łącznie. Stary porządny DID.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 563
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 12 godz 43 min 48 s
|
![]()
Bardzo rzadko, ale osłony łańcucha się "zdarzają", nawet w roli wahacza!
Parę lat minęło, mam analogowe foty w albumie, 2001r rozpoczęcie sezonu na Bemowie w Warszawie, można było dotknąć, cyknąć zdjęcie ![]() http://motocyklista.eu/portfolio/mun...st-w-ostrowie/ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaki smar do łożyska główki ramy | mariusz1984_katowice | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 26.08.2022 12:00 |
Smar molibdenowy do łożysk igiełkowych | Slowik | Wszystko dla Afryki | 13 | 26.01.2015 09:49 |
Smar Liqui Moly 3509 | kuntakinte | Wszystko dla Afryki | 12 | 04.04.2013 20:57 |