| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
motocykl - a rozdarlem go dosc dokladnie - bardzo ladny. nie widac sladow grzebania, patentow, urwanych srub, nieoryginalnych czesci itd. itp. sladow wypadku czy nawet wywrotki. zaniedbany byl zawias o czym juz bylo, pociekla pompa Magura i silownik tej firmy. jedyna rzecz, ktora wylapalem to jakas wada materialowa na szczycie walka wlotu na tylnym cylindrze. po 8 tys km nie powiekszyla sie. luzy rowniez nie ulegly zmianie bo mam stare notatki.
		 
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 1 godz 58 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Już wiem czyje to moto. Sam chyba dałem mu namiar na ciebie  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
no widzisz. swiat jest maly i dlatego nie nalezy na najebce wywijac fajfusem tanczac na stole  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2022 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 158
				 
Motocykl: KTM 1290 Super Duke R; R1250 GSA; 990 Adventure; MZ 251 
				
				
				 
Online: 5 dni 13 godz 5 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Seria, seria. Załóż mu nowe i nich śmiga. W moim 1290 mają podobny kolor i nic się nie dzieje. Jak wgrasz mu bogatszą mapę to nie wyrobi na paliwo :P
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Yes but no. https://www.youtube.com/@conoriansride  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 6 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Szynszyl - łatwiej odpowietrzyć na centralnej stopce ze zdjętym tylnym kołem w (przynajmniej ADV ją ma) wahacz opierając o podłogę. Mój 950 ale i kilka 990tek kumpli też b szybko łapią temp. W terenie w lecie wiatraki robią non- stop. Mycie chłodnicy obowiązkowo jak najczęściej, po błocie - po każdej jeździe. Ogólnie b gorący motocykl nawet na przelotowych akrapach i poprawnie wyregulowanych gaźnikach  (950) czy bogatych mapach (990).
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			o! super pomysl z ta centralka i kolem. ten SM centralki nie ma ale jest wpiety w stojak wahliwy w osi wahacza. wyjme kolo, podstawie podnosnik pod kolektor i moge go nawet na cala noc tak zostawic. pstrykne jutro fotke jak to zmotam. o grzaniu sie KTM slyszalem ale robilem 90% japonii a tam takie cuda sie nie dzieja. ciekawe z czego to wynika. duzo plynu, wielka chlodnica. pompa malo wydajna? Tiger 1050 ma podobnie - blyskawicznie lapie temperature i byle swiatla w lecie wlacza wiatrak i podobno tak ma byc. rzeszowska policja ma Tigery 1050 i kumpel ich kiedys zaczepil popytac. potwierdzili, ze tak wlasnie jest - po miescie w T1050 wiatrak nie zatrzymuje sie.  
		
		
		
		
		
		
			dzis fajrant - jutro bedziemy huśtać maszyną  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			buziaki  
			Ostatnio edytowane przez szynszyll : 25.10.2023 o 20:13  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 6 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cieszę się że coś pomogłem.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			dupa z króla  
		
		
		
			  w tej konfiguracji go nie podniose na tyle, zeby tylny wahacz dotknal posadzki bo mi prostuje podnosnik w osi wahacza i cala konstrukcja j... a tego bysmy nie chcieli. trzeba bedzie aluminiowa rampe oprzec o podnosnik stołowy, uniesc na 50cm i wjechac. ale to juz nie samemu.
		
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			i cyk! przelotka obd2 - KTM zrobiona. zlacze sumitomo 6pin takie samo jak do CRF1000 pod siedzenie do akcesoriow. 
		
		
		
			https://www.batpol.shop/gniazdo-hm-6...ze-p-1279.html 
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			szkoda, ze nie wymysliles tego jak mialem jeszcze dzika  
		
		
		
		
		
		
			  Ja za kabel kilka late temu cos kolo 170 zl zaplacilem.
		
				__________________ 
		
		
		
		
	XRV750 RD07 / BMW R1200RT  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |