| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			hej 
		
		
		
		
		
		
			kolega mysli nad zakupem FJR1300 - jeszcze na V biegowej skrzyni bo tak pozwala kasa. ja za wiele z krokodylami nie mialem do czynienia. piszcie prosze co wiecie - od kiedy jest tam wtrysk? itd itp. dzieki w imieniu Adama. 
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Matjas chyba wie 😉
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja nie wiem.  
		
		
		
		
		
		
			Nie miałem nigdy okazji się z tego doktoryzować. Fajny duży piec - w pierwszych wersjach były problemy ze smarowaniem trzonków zaworów z uwagi na niewielka podaż oleju jeśli moto było traktowane delikatnie - a tam wiele nie trzeba. Skrzynia piątka nie wiem czy gorsza od szóstki jeśli nie jest krótsza znacznie. Chyba tez dodali później elektryczna szybę. Te pięciobiegowe o ile pamietam lubiły wypić. To były dobre motocykle i wciąż nie są tanie. O ile mi wiadomo wtrysk był tam od samego początku produkcji. Może pomyliłeś z xjr - tam na początku były gaźniki. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			faktycznie - FI jest od poczatku. to konieczny warunek. 
		
		
		
		
		
		
			kierownik spokojny - mysle, ze ta V nie bedzie problemem 
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2022 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 158
				 
Motocykl: KTM 1290 Super Duke R; R1250 GSA; 990 Adventure; MZ 251 
				
				
				 
Online: 5 dni 13 godz 5 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem FJR z 2009 roku w malowaniu Limited. 
		
		
		
		
		
		
			![]() Bardzo przyjemny motocykl do turystyki a w szczególności do autostradowych dróg. Na naszych lokalnych drogach plastiki trochę grają a moja nie była żadnym ulepem. Dla pasażera pozycja jest lepsza niż na GTR bo pasażerka siedzi praktycznie na tej samej wysokości co kierowca. Niestety przez skrzynię piątkę z perspektywy czasu kupiłbym jednak GTR lub szukał FJR 6 biegowej. Kierowca w pierwszej kolejności potrzebuje riserów kierownicy poszerzających, podwyższających i prostujących nadgarstki. W trakcie jazdy bardzo dokuczało mi ściąganie nadgarstków do wewnątrz. Po 150 km miałem już mrowienie w dłoniach i musiałem puszczać manetkę i rozruszać dłoń (zaznaczę tylko, że na GS 1250, 1300 - 1500 km na strzała jednego dnia nie jest dla mnie wyczynem). Silniki są bardzo trwałe ale tylko jak się o nie dba. Jeśli przegniesz z manetką na zimnym lub przeciągniesz wymianę oleju momentalnie zatrze się panewka, tłok lub wałek. Znajdziesz to w wielu filmach serwisowych. Dla mnie najgorszym punktem tego motocykla była konstrukcja czachy przedniej. Pół dnia rozkręcania, żeby dobrać się do żarówki pozycyjnej   A jeśli ślizg przedniej szyby to jeszcze dłużej...To tak z grubasza na szybko. Wymieniłem na GS 1250 i jestem zadowolony. Gdybym jednak miał znowu kupić taki motocykl, to z pewnością GTR. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Yes but no. https://www.youtube.com/@conoriansride  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2009 
				Miasto: Kamieniec Wrocławski 
					
				
				
					Posty: 3,142
				 
Motocykl: XT660Z-konik garbusek 
Przebieg: Ł 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 godz 19 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Szynszyl ,to małe jest gabarytowo
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Stary nick: Raviking GSM 505044743 Żądam przywrócenia formuły "starego" Forum AfricaTwin......  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			adam duzy nie jest 
		
		
		
		
		
		
			alternatywa jest st1300 - co byscie wybrali? 
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2009 
				Miasto: Kamieniec Wrocławski 
					
				
				
					Posty: 3,142
				 
Motocykl: XT660Z-konik garbusek 
Przebieg: Ł 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 godz 19 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sercem Hondę  
		
		
		
		
		
		
			Rozumem Yamahę  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Stary nick: Raviking GSM 505044743 Żądam przywrócenia formuły "starego" Forum AfricaTwin......  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
uzasadnisz? 
		
		
		
			kolega bez aspiracji sportowych. jeszcze CBF1000 ladne mamy do wyboru. 
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cbf1000 będzie bardzo dobrym wyborem. Motocykl o ile się orientuję praktycznie bez wtop, jak się lubi r4. Coś tam z alternatorem tylko było ale to jak to w hondach.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |