| 
			
			 | 
		#81 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,922
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 29 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak na bmw spoko , trochę w stylu starego HP
		 
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#82 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			deklaruja na stronie mase sucha hp2 na 175kg, wiec tyle ile wazyl pierwszy transalp 600 w 1987... tylko, ze to nie ma ABS i ma gowniany hamulczyk na jednej tarczy. no i nie ma wody. ciekawi mnie czemu tak krotko to tlukli. serie G robili dla nich Tajwanczycy to sobie mogli olac. poszperam gdzie produkowano HP2. 
		
		
		
			poszukam tez przekrojow tego 1300 bo pisza, ze to ma mokre sprzeglo wiec ponownie upchane w silniku. pytanie tez gdzie upakowali alternator bo wiem ze w LC byly z nim cyry przy wymianie. 610W z trojfazowej pradnicy z magnesem stałym? hmmm... 48A na wyjsciu z reglera. ma sens. cos jak masa tego chinczyka   w 1250 deklaruja 40A na wyjsciu z tego pizdzika. OK. harcerz nie klamie  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#83 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   po prostu uważam ze to za drogo  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#84 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jednak nie odważyli się dać z przodu "normalnego" zawieszenia. Samo odchudzenie motocykla mi się podoba.  Zobaczymy jak to zrobiono od środka ale jeszcze katalogów brak.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#85 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2023 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 33
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 dni 6 godz 57 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Masa masa... dołożyli bajerów, całość odchodzili. W automotive nie wróży to dobrze dla trwałości oraz niezawodności. Ciekawe czy rama z tej samej rury czy też pociekasili. GS miał lampę która z daleka każdy rozróżniał, tutaj tego raczej nie będzie
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#86 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2013 
				Miasto: Poznan 
					
				
				
					Posty: 2,539
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: kto wie 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 37 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 https://motogen.pl/bmw-r-1300-gs-juz...luminiowa_rama 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. Ostatnio edytowane przez Mallory : 30.09.2023 o 15:05  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#87 | 
| 
			
			 Ajde Jano 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Rataje Słupskie 
					
				
				
					Posty: 6,909
				 
Motocykl: Raczej nie będę miał AT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 29 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie wiem o jakiej ramie jest mowa. U mnie na strychu stoi takowa rama i jest to tzw tylna rama pomocnicza, która służy głównie do tego aby kierownik miał na czym siedzieć i na czym kufry powiesić. W naszym przypadku są to raczej stalowe rurki
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#88 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					
				
				
					Posty: 1,534
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 34 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#89 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2023 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 33
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 dni 6 godz 57 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Szczerze to stary design bardziej do mnie przemawia. Nowy wydaje się taki na siłę usportowiony. Tyle na temat wyglądu
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#90 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jak wyglada tak wyglada - siedzisz i patrzysz na droge. szkoda tylko, ze poprzez postepujacy rozwoj konstrukcji i podnoszenie stale poziomy skomplikowania producenci eliminuja swoje motocykle z podrozy poza zasieg Assistance. niby ADV a jak laweta po Ciebie nie przyjedzie to kapota. w USA w ofercie wciaz jest to: 
		
		
		
		
		
		
			https://powersports.honda.com/motorc...l-sport/xr650l https://suzukicycles.com/dualsport/2024/dr650s https://www.kawasaki.com/en-us/motor...LIST-_-VEHICLE mozna nalac beny z butelki gdzies w gambii i jechac bez duposcisku... no ale na firmowego grilla na marine nie pojedziesz bo cie koledzy byznesmeny wysmieja 
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |