![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,168
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 4 godz 6 min 28 s
|
![]()
o ile to możliwe to tak - przebieg 12000km to i tak niestety naciągane jak wychodzi z praktyki, więc na dobrą sprawę jeśli trasa będzie przez mocno zasyfione trasy (nie asfalt) to jakby tak dobrze policzyc to niemal 2 wymiany cie złapią.
Wszystko zależy od tego jaka trasa będzie oraz jak bardzo będziesz męczyć Afrykę w terenie. Napewno jedna wymiana Ciebie czekać będzie na bank. Chyba, że masz wyciek jakiś i na bieżąco dolewać będziesz, czego oczywiście nie życzę pod żadnym pozorem.
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Panikujecie. 12 000km nic sie nie stanie. nalac dobrgo syntetyka i wio
|
![]() |
![]() |