|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
To zależy w którą stronę najczęściej bierzesz zakręty.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
![]() |
![]()
Podobno można poznać dobrego motocyklistę po tym jak skręca w prawo. Może zatem ta nowa sprężyna poprzez przeciwkierunek pozwoli mi stać się lepszym kierowcą?
![]() Coś tam dzisiaj pojeździłem po wymianie amora, wstanąwszy skoro świt, na razie na stockowych ustawieniach (nawet SAG'a jeszcze nie regulowałem), odczucia w zasadzie jak już opisałem wcześniej. Tył jest wyraźnie twardszy i całe zawieszenie sprawia teraz wrażenie jeszcze lepiej spasowanego i bardziej "zwartego", praktycznie ustąpiły bujania które teraz sprowadzają się do jednego wahnięcia przy tłumieniu odbicia. Opona jest w zasadzie w stałym kontakcie z podłożem - da się odczuć najdobitniej na szutrowej tarce, przy pokonywaniu głębokich kolein z dużą prędkością, na podjazdach pokonywanych metodą "dwója i gazu od ...". W ramach bonusu, tłumienie odbicia powoduje że mniej energii idzie na dekompresję zawieszenia i moto chętniej wstaje na koło - trochę za dużo luzu miałem dzisiaj w siodle i jedno bryknięcie nieźle mnie zaskoczyło. Jako że to wszystko naczynia połączone, to teraz pozwalając sobie i motocyklowi na więcej, bardziej dobitnie odczuwam że bieżące opony są w 80% dojechane. Zrobię jeszcze parę stówek i przy okazji ich wymiany wrzucę kolejnego moda, +5 zębów na tył. Patrząc na charakterystykę moto po tej wymianie zawiasu to nie wiem czy nie przeszarżowałem z tą zębatką. Na wszelki wypadek wymieniając napęd zostawię sobie furtkę do zdjęcia z łańcucha dwóch ogniw i powrotu do fabrycznych 40 zębów.
__________________
"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło." |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 502 | 02.11.2024 11:05 |
Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 10:02 |