| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie wiem do końca czy to możliwe, ale zmieniłem mapę z Dynamic na Road (czyli w teorii "słabszą") i silnik jakby stał się elastyczniejszy na niskich obrotach. Dużo przyjemniej rusza się w 2 osoby z jedynki i spokojnie można się toczyć z minimalną prędkością na dwójce po rondach itp... Różnica jest subtelna ale w dwie osoby odczuwalna albo mi się coś w głowie popierd... 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 637
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 21 godz 10 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Olchowiec 
		
		
		
			Jedno z piękniejszych widokowo miejsc nad Solińskim. Przy zaniedbanej Oazie Spokoju są indywidualne miejsca parkingowe BMW i HD. Kiedyś wyeksponowane aktualnie zarosły bluszczem  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					
				
				
					Posty: 1,534
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 34 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   kilka razy i byłem mocno zaskoczony niedużą różnicą w porównaniu do 1200. Ale ja mało cisnę motki i nie lubię jazdy na wysokich obrotach. 102 KM w CRF1100 starcza mi z zapasem. Jak trzeba wyprzedzić to ten 1200RT ma jak dla mnie bardziej niż zadowalającego kopa.
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					
				
				
					Posty: 1,534
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 34 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2011 
				Miasto: Parczew 
					
				
				
					Posty: 184
				 
Motocykl: BMW R 1250 GS 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 4 godz 34 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Suzuki DR 650 SE 97r -> Honda XL 650 V -> Suzuki DL 650 K7 -> BMW R 1200 GS K25 -> Yamaha XT 1200 Z Super Tenere -> BMW R 1250 GS Ostatnio edytowane przez wierny : 30.09.2023 o 10:36 Powód: Poprawienie filmu.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
W sensie w nazwie wątku?  
		
		
		
		
		
		
		
	  Zrobione! dodałem 80 i 1300, skasowałem GS, wszak Wojtasa tu z RT się zameldował a i jeszcze jednego RTkowca mamy.  Natomiast ja to aktualnie podzieliłem pojemność i wartość maszynerii w garażu na mniej więcej /2 ![]() Co do 1300 - no cóż, wygląda to zgrabnie. Sprawia wrażenie kompaktowego mimo wielkiej pojemności. Póki co to ja nie dotarłem w BMW nawet do chłodzenia wodą i mokrego sprzęgła, zatem dla mnie, jeżeli już to baaardzo odległa przyszłość. Na dziś to pewnie nadal kupiłbym olejaka - DOHC. A ostatnio doceniam, chwalę sobie masę motocykla który na sucho waży 190kg... lżej to jakoś przyjemniej jak dla mnie. Jak przyjdzie właściwy czas to może wrócę do boxera, kto wie. Poznałem zalety, wady - bilans ogólny jak najbardziej na plus pod pewnymi warunkami.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   ale nie mieli do wypożyczenia 1200 tylko same 1250. Miałeś rację ..rwa mać! Różnica jest i to ogromna. Dokoła komina tak tego nie czuć ale polatanie po górach, jazda po różnych ciasnych miasteczkach i to we dwójkę naprawdę pozwala docenić nowszy silnik. Nic to, tanio kupiłem 1200   na razie czekam na info kiedy pojawi się RTek 1300.
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |