Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11.09.2023, 14:18   #1
janina
 
janina's Avatar


Zarejestrowany: May 2022
Miasto: Malbork
Posty: 30
Motocykl: crf300l
janina jest na dystyngowanej drodze
Online: 11 godz 5 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Danny Zobacz post
Co tu tak cicho? Modyfikujecie coś te swoje czysetki? Może chociaż jakaś złota keta?
YSS MZ456-415TR na obrazku? Wymieniony? Jak wrażenia?
janina jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.09.2023, 10:01   #2
Danny
Moderator
 
Danny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Trójmiasto
Posty: 1,432
Motocykl: CRF1000D, CRF300L
Przebieg: 65k+25k
Danny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 18 godz 5 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał janina Zobacz post
YSS MZ456-415TR na obrazku? Wymieniony? Jak wrażenia?
MZ456-405TR, zastanawiam się jeszcze czy montować czy próbować wymienić na 415 bo zamówiłem dokładnie to co ma kolega a dopiero potem zacząłem temat zgłębiać i wyszło że to wersja obniżona o 1 cm.

Wrażenia zatem na razie tylko z krótkiej przejażdżki. Zawias dużo sztywniejszy niż OEM ze sprężyną progresywną Hyperpro (a w porównaniu do ori sprężyny to już w ogóle musi być kosmos). Ładnie wybiera nierówności, moto lepiej się napędza na nierównym podłożu typu tarka. Dla mnie najważniejsza różnica to jazda techniczna - przejechałem się krętym, pochyłym i wyboistym singlem, moto idzie jak po sznurku bo tyłek już tak nie odskakuje dzięki tłumieniu odbicia. Według mnie na technicznych odcinkach lub w kiepskich warunkach (a takie za chwilę przyniesie jesień) będzie dzięki temu dużo bezpieczniej - i to była dla mnie główna motywacja do zakupu. Mam jeszcze hipotezę że po zmianie nie będę musiał aż tak aktywnie pracować sprzęgłem/gazem/kompresją na wybojach bo zawias dużo więcej wybierze - co dobrze wpłynęłoby np. na żywotność napędu. No ale żeby to potwierdzić to muszę na tym zrobić jakieś kilkaset km. Wrócę do tematu niebawem.

A w międzyczasie zaczynam powoli montować to co tam kurierzy nazwozili. Na pierwszy ogień poszła dźwignia zmiany biegów z Aliexpress, potem przy okazji wymiany uszkodzonych handbarów wymieniłem też gripy. Dźwignia siadła super, mogłem przy okazji wyregulować wysokość bo jakoś nigdy nie chciało mi się zdejmować osłony zębatki żeby móc to zrobić, podniosłem ją zatem o jeden ząbek, ramię i końcówka są dodatkowo dłuższe o jakiś 1 cm i w efekcie zmiana biegów w butach MX to teraz sama przyjemność. Gripy jak gripy, w MTB używam i chwalę sobie Odi Rogue, jak się zorientowałem że robią też te gripy do MX to postanowiłem spróbować.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpeg IMG_6498.jpeg (354.5 KB, 22 wyświetleń)
Typ pliku: jpeg IMG_6500.jpeg (443.2 KB, 21 wyświetleń)
Typ pliku: jpeg IMG_6503.jpeg (348.8 KB, 20 wyświetleń)
Typ pliku: jpeg IMG_6504.jpeg (371.0 KB, 18 wyświetleń)
__________________
"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło."
Danny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Modyfikacje Husqvarna 701 7Greg Husqvarna 701 502 02.11.2024 11:05
Modyfikacje przy DCT mdxmd NAT - Warsztat 30 03.04.2019 10:02


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.