Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.08.2023, 06:50   #1
Pawel_z_Jasla
 
Pawel_z_Jasla's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,030
Motocykl: RD03
Pawel_z_Jasla jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 23 godz 55 min 29 s
Domyślnie

tu dla Sh125/150:
https://www.manualslib.com/manual/29...page=56#manual
a tutaj Kymco People 300 GTi:
https://www.manualslib.com/manual/83...page=33#manual
Chyba, że Ja coś żle czytam
350 Hondy to nowa jednostka więc na 100% coś "poprawili" mając na względzie "ekologię" - silniki powyżej mają niewiele ponad litr oleju /+/- 1,5l./ i z założenia użytkowane są w trudnych/miejskich warunkach więc mnie te interwały wydają się zupełnie normalne. W takiej nowej 350 pewnie co 6.000 w zupełności wystarczy ale 12.000 - jak wszedł z 15 lat temu dci Renaulta to podawali co 30.000 i w połowie przypadków kończyło się biadoleniem na ujwe panewki a w PSA Hdi interwał dla paska rozrządu 180.000-240.000 /miałem 3xC5 a ostatnio Ds5/ i w każdym pompa wody kończyła żywot kole 150.000-160.000/. Może na francuskich autostradach i niemieckich rocznych przebiegach bo w naszych warunkach to ponad 10 lat jazdy, miliony rozruchów, roczne amplitudy temp. po 50-60 stopni i cała masa innych dupereli. To trochę jak z tym wywiadem: Pani Genowefo a ile tych bombek robicie ? ... bez kozery powiem milion.
Pawel_z_Jasla jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.08.2023, 18:15   #2
sysiek300


Zarejestrowany: Jul 2019
Posty: 295
Motocykl: nie mam AT jeszcze
sysiek300 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 5 godz 42 min 14 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Pawel_z_Jasla Zobacz post
tu dla Sh125/150:
https://www.manualslib.com/manual/29...page=56#manual
a tutaj Kymco People 300 GTi:
https://www.manualslib.com/manual/83...page=33#manual
Chyba, że Ja coś żle czytam
350 Hondy to nowa jednostka więc na 100% coś "poprawili" mając na względzie "ekologię" - silniki powyżej mają niewiele ponad litr oleju /+/- 1,5l./ i z założenia użytkowane są w trudnych/miejskich warunkach więc mnie te interwały wydają się zupełnie normalne. W takiej nowej 350 pewnie co 6.000 w zupełności wystarczy ale 12.000 - jak wszedł z 15 lat temu dci Renaulta to podawali co 30.000 i w połowie przypadków kończyło się biadoleniem na ujwe panewki a w PSA Hdi interwał dla paska rozrządu 180.000-240.000 /miałem 3xC5 a ostatnio Ds5/ i w każdym pompa wody kończyła żywot kole 150.000-160.000/. Może na francuskich autostradach i niemieckich rocznych przebiegach bo w naszych warunkach to ponad 10 lat jazdy, miliony rozruchów, roczne amplitudy temp. po 50-60 stopni i cała masa innych dupereli. To trochę jak z tym wywiadem: Pani Genowefo a ile tych bombek robicie ? ... bez kozery powiem milion.
Dzięki kolego za "te" stare wytyczne do skuterów, jest to dobry ogląd na sprawe, u mnie o tyle nie będzie problemu, ze nie dobije kilometrowo do tych 12 000, raczej max 6-8 000 rocznie zrobie tzn. raz w roku bede musiał wymieniąc olej np. na wiosne i tyle
sysiek300 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Tags
jak


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 10:38
Honda XL 600 LM aciu Inne - dyskusja ogólna 119 12.07.2015 08:57


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.