|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Silniki do zmian biegów są dwa . Pojedź na konkretny komp gdzie są wyświetlane wszystkie parametry gł chodzi o ciśnienie oleju , itp. pierdy gdzie czarno na białym jest. A ten chuj nie serwis z resetem co sam możesz zrobić daruj sobie. Wg mnie coś nie widzi prędkość obrt silnika ale ja się na tym nie znam tylko zabawa na przełęczach jest
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Wlkp
Posty: 1,190
Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750
Przebieg: od nowa
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 11 godz 9 min 2 s
|
![]() Cytat:
To chyba właśnie autoryzowany dealer i serwis powinien mieć taki konkretny komp z oprogramowaniem. Jak wyżej pisałem błędy były i je wykasowali ( no i wykasowali też prawie 650 zł). Nic to nie dało. Rozmawiałem w serwisie i chciałem, by potraktowali kolejny przyjazd jako reklamację usługi, ale zbywają mnie i mówiąc, że czas poświęcili i kasa się należy, a jeśli chcę mam podjechać jeszcze raz i zostawić motor na dłużej. Jestem ciekawy ile wykartkują, jak poświęcą na naprawę 2 dni ( co nie musi gwarantować powodzenia). Silniczek od zmiany biegów obadam.
__________________
Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
naprawa silniczka dct , silniczek dct |
|
|