Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26.07.2023, 09:05   #1
Marcisz


Zarejestrowany: Jul 2023
Posty: 9
Motocykl: RD03
Marcisz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 godz 31 min 59 s
Domyślnie

Wielkie dzięki za info. Obecnie różnica ceny między kompletami PSTII i CT3 mam 40 zł więc praktycznie żadna. Miałem wczesniej Triumpha Tigera 900 Rally Pro z Bridgestone A41 i 5 razy na torze + 14 tyś km - żadnego uślizgu. Na Karoo Street miałem już dwa (mimo spokojnego docierania). Wycie okropne. Jeszcze raz dzięki za odp.
Marcisz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.07.2023, 10:12   #2
M5Q
 
M5Q's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: WZ
Posty: 172
Motocykl: SD09
Przebieg: 39999
M5Q jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 21 godz 29 min 40 s
Domyślnie

Cześć, zapraszamy do powitalni.
A pod tym linkiem masz wątek traktujący między innymi o hałasie Karoo Street.
Od siebie mogę jedynie dodać, że obecnie po 15 tkm na Scorpionach T2 jestem nadal nimi zachwycony.
Trzymanie na suchym, mokrym, równym, krzywym (szczególnie właśnie na "zdrapce") asfalcie mają bez porównania lepsze od Metzelerów, w Pirenejach zdziwiłem się że opona motocyklowa może na tyle pozwolić.
Zrobiem na nich też dość sporo po szutrach i ku memu zdziwieniu, mimo zupełnie "nieszutrowego" bieżnika w porównaniu z Karoo, również trzymają dużo lepiej, zarówno hamowanie, przyspieszanie jak i prowadzenie na sypkim jest dużo efektywniejsze, nie wiem jak to działa.
Co do samych Karoo Street, to w jednym z ASO usłyszałem taki komentarz:
- Czego Pan się spodziewa po oponach na pierwszy montaż? Widział Pan gdzie są produkowane? To są inne opony niż te dostępne w handlu, Honda bierze najtańszą ofertę na kilkadziesiąt tys. sztuk, a producent opony na czymś musi oszczędzić żeby zmieścić się w cenie.
__________________
M5Q

Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2
M5Q jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.07.2023, 11:35   #3
Marcisz


Zarejestrowany: Jul 2023
Posty: 9
Motocykl: RD03
Marcisz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 godz 31 min 59 s
Domyślnie

Dzięki za info. Zatem zarówno PSTII jak i CT3 są wyborem między dobrym a dobrym. Szkoda Metzelerów bo bieżnik wygląda przyjemnie. Co do opinii z ASO to ja z tym uważam, raz mówią tak a raz siak. W ASO dla porównania powiedzieli mi, że nikt jeszcze nie zgłaszał faktu, że hałasują. Jak mówi moja córeczka, tak na pewno Wolę zatem posłuchać użytkowników, którzy mają 10-15 tyś na danej oponie i wiedzą jak działa.
Marcisz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Metzeler karoo Boski-Kolasek Hamulce, kola, opony 2 19.03.2011 20:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.