![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Jul 2023
Posty: 9
Motocykl: RD03
![]() Online: 4 godz 31 min 59 s
|
![]()
Wielkie dzięki za info. Obecnie różnica ceny między kompletami PSTII i CT3 mam 40 zł więc praktycznie żadna. Miałem wczesniej Triumpha Tigera 900 Rally Pro z Bridgestone A41 i 5 razy na torze + 14 tyś km - żadnego uślizgu. Na Karoo Street miałem już dwa (mimo spokojnego docierania). Wycie okropne. Jeszcze raz dzięki za odp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: WZ
Posty: 172
Motocykl: SD09
Przebieg: 39999
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 21 godz 29 min 40 s
|
![]()
Cześć, zapraszamy do powitalni.
A pod tym linkiem masz wątek traktujący między innymi o hałasie Karoo Street. Od siebie mogę jedynie dodać, że obecnie po 15 tkm na Scorpionach T2 jestem nadal nimi zachwycony. Trzymanie na suchym, mokrym, równym, krzywym (szczególnie właśnie na "zdrapce") asfalcie mają bez porównania lepsze od Metzelerów, w Pirenejach zdziwiłem się że opona motocyklowa może na tyle pozwolić. Zrobiem na nich też dość sporo po szutrach i ku memu zdziwieniu, mimo zupełnie "nieszutrowego" bieżnika w porównaniu z Karoo, również trzymają dużo lepiej, zarówno hamowanie, przyspieszanie jak i prowadzenie na sypkim jest dużo efektywniejsze, nie wiem jak to działa. Co do samych Karoo Street, to w jednym z ASO usłyszałem taki komentarz: - Czego Pan się spodziewa po oponach na pierwszy montaż? Widział Pan gdzie są produkowane? To są inne opony niż te dostępne w handlu, Honda bierze najtańszą ofertę na kilkadziesiąt tys. sztuk, a producent opony na czymś musi oszczędzić żeby zmieścić się w cenie.
__________________
M5Q Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: Jul 2023
Posty: 9
Motocykl: RD03
![]() Online: 4 godz 31 min 59 s
|
![]()
Dzięki za info. Zatem zarówno PSTII jak i CT3 są wyborem między dobrym a dobrym. Szkoda Metzelerów bo bieżnik wygląda przyjemnie. Co do opinii z ASO to ja z tym uważam, raz mówią tak a raz siak. W ASO dla porównania powiedzieli mi, że nikt jeszcze nie zgłaszał faktu, że hałasują. Jak mówi moja córeczka, tak na pewno
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Metzeler karoo | Boski-Kolasek | Hamulce, kola, opony | 2 | 19.03.2011 20:10 |