|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
TEORETYCZNIE - po wyłączeniu silnika może się ulewać z wtrysku/wtrysków gdyż listwa/regulator ciśnienia pozostają w 'napięciu' - jeśli nie trzyma, któryś wtryskiwacz może tak być. Po x uruchomieniach i zatrzymaniach pieca może faktycznie się nazbierać jakaś tam dawka - sprawdź lepiej czy aby na pewno sprawdzasz olej prawidłowo, powtarzalnie, itd.
Można to przetestować i zobaczyć czy mu się ulewa do jakiejś hermetycznej fiolki i tyle. Innego wyjścia nie ma i nie ma innej mozliwości na wytłumaczenie tego fenomenu - moim skromnym zdaniem. Same kłopoty z tymi nowymi Afrykami ![]() ![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Matjas , benzyna nie powinna odparować pod wpływem temperatury ? Wg. mnie powinna jeśli jeździmy dłuższy czas na pełnej temperaturze.
To raczej błąd pomiaru nagminnie przez szoferów robiony we firmie.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kierownica crf1000 | Lakrua | Rama, zawieszenia, napęd | 0 | 20.06.2022 08:24 |