Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > BMW

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.07.2023, 09:31   #1
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,807
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 50 min 58 s
Domyślnie

Matjas, popełniłeś cudo Cała prawda! Ale taka nasza rola że musimy trochę entertainment na FAT zapewnić

Chłopy, żebyście nie myśleli że ja sobie wymyśliłem że DL jest lepszy jak GS. Nie jest i nie miał być, 13kkm na GSie dały mi jasny obraz za co jest ceniona ta niemiecka maszyneria. GS jest świetnym motocyklem, wymagającą w wielu aspektach ale naprawdę dająca radość z jazdy Kiedyś zapewne do tego modelu wrócę.

Natomiast DL to taki asfaltowy Trampek, za co go ogólnie od wielu lat cenię i lubię.
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.07.2023, 11:51   #2
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał zimny Zobacz post
Matjas, popełniłeś cudo Cała prawda! Ale taka nasza rola że musimy trochę entertainment na FAT zapewnić

Chłopy, żebyście nie myśleli że ja sobie wymyśliłem że DL jest lepszy jak GS. Nie jest i nie miał być, 13kkm na GSie dały mi jasny obraz za co jest ceniona ta niemiecka maszyneria. GS jest świetnym motocyklem, wymagającą w wielu aspektach ale naprawdę dająca radość z jazdy Kiedyś zapewne do tego modelu wrócę.

Natomiast DL to taki asfaltowy Trampek, za co go ogólnie od wielu lat cenię i lubię.
Wiem wiem, miłość nie wybiera
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.07.2023, 12:00   #3
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,807
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 50 min 58 s
Domyślnie

Matjasku, to nie tak. Ja GSa polubiłem po około 3-5 tys km. Na początku jego specyfika boxera, wału i skrzyni były dla mnie trudne po kilkunastu latach na japonii. Jednak z czasem się przekonałem, tylko naprawdę - 100km nic nie powie. 1000, najlepiej z pasażerem - owszem. Daleko mi od ślepego zachwytu nad beemką bo jak wszystko ma swoje wady. Ale zalet jest dużo a charakter boxera ja doceniłem dopiero w trasie. Na wyrywki Gs nie jest cudem, jednak jako całość działa nadzwyczaj dobrze. Dla mnie osobiście jest to motocykl deko wysoki i ciężkawy jeśli idzie o jazdę inną niż asfaltem - mimo że to najporęczniejszy ponad litrowy motocykl jakim jeździłem. Na dziś, żadne bujanie, żadne wibracje, skrzynia czy wał mi nie przeszkadzały - przywykłem, oswoiłem, polubiłem. Choć, nie tak, że pokochałem jak niektórzy. Nadal uważam że szerokość kierownicy to jakaś pomyłka, chyba tylko dla kozackiego samopoczucia kierownika jak już zasiądzie

Tak, dziurawe drogi, łaty - to wszystko się przelatuje, do tego GS doskonale jeździ po zakrętach choć przednie zawieszenie wymaga oswojenia i przyzwyczajenia. Jak już się załapie to jest elegancko, choć nie każdemu może pasować. Ten sprzęt po prostu jest nieco inny, jest też jakiś. Grunt to nie popadać w ślepy zachwyt.

Mentalnie co do silnika jednak, dla mnie V-ka rządzi, po prostu uwielbiam ten charakter. A najlepiej L-Twin. Ale to gatunek wymierający jeśli nie liczyć włoszczyzny i KTMa, teraz wszyscy te R2 głównie robią. Litrowe V to poza DL1000 nie wiem czy i kto z japonii jeszcze robi.

Cytat:
Napisał Dubel Zobacz post
Wiem wiem, miłość nie wybiera
No coś takiego dziwnego w tym jest
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.