|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: May 2022
Miasto: Malbork
Posty: 30
Motocykl: crf300l
![]() Online: 11 godz 5 min 37 s
|
![]() Cytat:
Przynajmniej 90% (mogę się mylić) męskiej populacji powinno sprężynę wymienić. "Hard enduro" zostawiamy w spokoju. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Wystarczy prześledzić ten wątek od początku i już wszystko wiadomo. Przy okazji można dowiedzieć się wielu innych kwestii zamiast za chwilę pytać ponownie o to co już było. Bez złośliwości oczywiście ale mi się nie chce.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: May 2022
Miasto: Malbork
Posty: 30
Motocykl: crf300l
![]() Online: 11 godz 5 min 37 s
|
![]() Cytat:
Szkoda że Ci się nie chce ... Takie informacje są najcenniejsze bo z pierwszej ręki bez bełkotu marketingowego. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
o?o::...
Zarejestrowany: Sep 2024
Miasto: 3city
Posty: 5
Motocykl: CRF 300L
![]() Online: 6 godz 13 min 41 s
|
![]()
uff.. przeczytałem cały wątek. A w zasadzie wszedłem tu tylko w poszukiwaniu info o tylnym zawiasie.
Cytat:
Teraz takie pytanko do tych, co motali tylny zawias. Zastanawiam się nad samą sprężyną progresywną od HP, czy to ma w ogóle sens w zestawieniu z tym fabrycznym amorem. Czy nie lepiej dołożyć i kupić całego jakiegoś najtańszego YSSa i mieć spokój. Dla kontekstu, swoje ważę, ze szpejem i bagażem to pewnie jakieś 100-110kg będzie. Jeśli chodzi o off to używam moto zgodnie z przeznaczeniem. Czyli bez wyczynowych akcji, ale też nie na wycieczki na ryby. Tzn nie latam po torach MX ale z drugiej strony od prawdziwego dual sporta oczekuje, że po wjechaniu na single tracka nie katapultuje mnie od razu przez kierownicę po kilku pierwszych nierównościach. Każda rada na wagę złota. Budżet ok 2-2,5k cebulionów. Komplet sprężyn HP przód/tył czy kompletny zawias tył? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Jeśli ok 110 kg to wymiana samej sprężyny nie wystarczy. Ja tak zrobiłem ale jeżdżę na lekko i bez bagażu a ważę 96 i to jest granica.
Do przejechania Sardyni czy też Korsyki w poprzek po bezdrożach wystarczy ale to jest raczej szwędanie niż wyczyn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: May 2022
Miasto: Malbork
Posty: 30
Motocykl: crf300l
![]() Online: 11 godz 5 min 37 s
|
![]() Cytat:
Wymiana sprężyny z tyłu wnosi tyle, że dobrze można polecieć w krzaki jak kolega wichura. Szkoda cebulionów. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
o?o::...
Zarejestrowany: Sep 2024
Miasto: 3city
Posty: 5
Motocykl: CRF 300L
![]() Online: 6 godz 13 min 41 s
|
![]()
Czołem.
Idąc za radą zdecydowałem się na wymianę kompletnego amortyzatora. Wybór padł na YSS. MZ456-415TR... Teraz takie pytanko bo próbuje rozszyfrować który dokładnie model i wariant wybrać. 1) na stronie producenta są podane 2 modele MZ456-415TR oraz 456-405TR różnią się długością odpowiednio 415mm i 405mm. Napisane jest że oba pasują do Lki. Czy prawda to? Bo nie chce wtopić. Ktoś wie jaka długość ma OEM? Nie chce obniżać, zależy mi na tej samej wysokości. 2) Warianty w poszczególnych modelach: jak rozszyfrować parametry sprężyny? Niektórzy sprzedawcy piszą o wadze obciążenia (np 85-105kg), a niektórzy podają jedynie parametry sprężyny w N/mm. Wiec nie wiem jak je porównać i czy oferty dotyczą tych samych modeli. Żeby było zabawniej, producent nie podaje na swojej stronie danych ani w kg ani w N/mm. Ze strony YSS wynika, że poniższe wersje różnią się jedynie sprężyną: MZ456-415TR-08-85 MZ456-415TR-09-85 MZ456-415TR-10-85 MZ456-415TR-11-85 Wszystkie sprężyny mają srędnicę 56mm i dł. 260mm więc jedyną zmienną jest twardość. Która będzie pod wagę 100-110? Czy ktoś z Was tu użytkuje YSSa i jest w stanie mnie pokierować? Bo chyba nie ogarniam tego. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Zarejestrowany: May 2022
Miasto: Malbork
Posty: 30
Motocykl: crf300l
![]() Online: 11 godz 5 min 37 s
|
![]() Cytat:
Przykład "CRF 300L MOTARD (95-105 KG.) 20> MLHND168M50 300 MS MZ456-415TR-11" Gdyby z jakiegoś powodu link nie chciał działać to dostęp do pliku jest tutaj w polu 'Category' wybieramy 'CATALOGUE'. Pozdrawiam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 502 | 02.11.2024 11:05 |
Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 10:02 |