|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]() Cytat:
Obejrzyjcie to o czym pisałem wcześniej: Helix250 - zewnętrzna regulacja. To tez okazało się za drogie :/ To co kręci się naprawdę szybko nie ma śrubek - za duza waga. Jest płytka.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2019
Posty: 295
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 5 godz 44 min 13 s
|
![]()
Sondowałem temat np. Forza czy X max, tam jest chyba regulacja zaworów po pierwszych 6000km, nie spotkałem się z wpisem żeby ktoś to robił, jak ktoś pytał to wręcz nagonka że "wszystko jest na pewno okej, chyba, że Ci zalezy aby serwis czy lokalny mechanik wziął kasę i nic nie zrobił to karz regulować zawory". W okolicach 17 - 20 tysiecy raczej wszyscy piszą. Pojęcia o tym nie mam, przekazuje to co wyczytałem fora, jutub itp
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
jak |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |
Honda XL 600 LM | aciu | Inne - dyskusja ogólna | 119 | 12.07.2015 08:57 |