![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Łapanów
Posty: 303
Motocykl: RD03
Przebieg: 97546
![]() Online: 1 tydzień 15 godz 16 min 26 s
|
![]()
Dobrze, że przeczyłem ten wątek gdyż kolega chciał na dniach wysyłać dwa kosze do tych oszustów.
Całe szczęście udało się go od tego odwieźć w ostatniej chwili.
__________________
... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Jun 2023
Posty: 2
Motocykl: RD03
![]() Online: 30 min 41 s
|
![]()
Szkoda chyba cokolwiek dalej komentować. Oszuści? Firma krzak ? Wykonujemy wiele regeneracji nie tylko sprzęgieł. Naprawiamy wały korbowe , cylindry , głowice, sprzęgła., skrzynie biegów. Nasi klienci zawsze wyjeżdżają zadowoleni a jeśli jest jakoś problem zawsze go załatwiamy na rzecz klienta . Ale jeśli ktoś woli pisać posty niż zadzonic to nic na to nie poradzimy . Szkoda ze my musimy sie tłumaczyc za firme inpost . Dostal pan informacje że jeśli będziemy mieli sprzęgło to się odezwiemy i był Pan poinformowany ze jest to ostatnia partia i jedzie to z USA. pieniążki miały być zwrócone nie chciał Pan ich . I oczywiście sytuacja ktora Pan opisał tutaj tak nie wyglądała. Bo nikogo nie oszukaliśmy . Zawsze staramy się rzetelenie załatwiać wszystkie sprawy i nasza prace . A jeśli gdzieś popełniliśmy błąd zawsze go naprawiamy. Jeśli ktokolwiek z tego forum ma jakiś problem bądź zastrzeżenie zapraszamy do kontaktu . Zawsze załatwimy to jak należy. Czasy są jakie są ludzie wola popisać sobie w internecie zamiast po prostu załatwić sprawę. Medal ma dwie strony. Co do ceny części używanej jest to nie do wycenienia . Trudno dostępne brak na rynku . Stąd staraliśmy się na korzyść klienta wynegocjować jak największe odszkodowanie . To źle? co chcieliśmy wyjaśnić wyjaśniliśmy, nie mogliśmy przejść obojętnie od tematu który nas dotyczy i nie wyglądał tak jak wyżej opisany . Pozdrawiamy użytkowników
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Posty: 556
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 2 dni 17 godz 59 min 52 s
|
![]()
Szacun za Coming out.
__________________
Kto prędko daje, ten dwa razy daje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 376
Motocykl: Tenere 700
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 20 godz 24 min 49 s
|
![]()
Jaki szacun?
![]() Za to, że gość nadal nie zaproponował załatwienia sprawy, tylko pisze dyrdymały, w ogóle nie poczuwając się do odpowiedzialności ? Dotarło do chłopa, że jego działania ujrzały światło dzienne i odebrało mu to klientów. Moim zdaniem to co gość pisze, to żenująca próba wybielenia się, a nie załatwienia sprawy. Brak zwrotu kasy przez 8 miesięcy (bez względu na to kto faktycznie zawinił) to rzetelne podejście do klientów? Sam sprowadzałem części ze stanów i da się to zrobić w 2-3 tygodnie jak czas ciśnie. A co dopiero poważna, rzetelna firma z wieloletnim doświadczeniem! Dla mnie takie postępowanie jest niepoważne i świadczące o podejściu do klienta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Posty: 556
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 2 dni 17 godz 59 min 52 s
|
![]()
Taki szacun że się ujawnił do dalszej kompromitacji lub się wybieli. Generalnie rzadko się zdarza żeby można podyskutować na forum o takich strzałach. Zazwyczaj jest to jednostronny monolog. Tymczasem klasycznie polecam odpalić popcorn
![]()
__________________
Kto prędko daje, ten dwa razy daje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Michał
![]() |
![]()
Sytuacja nie wygląda idealnie, mówiąc delikatnie.
Ale ja widzę jednak chęć załatwienia sprawy, dogadania się. Może jeszcze warto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomaj
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
![]() |
![]() Cytat:
Po prostu woli Pan załatwiać na telefon, bo nie ma wtedy dowodów na ustalenia. Jeśli jest Pan taki uczciwy, a to inni są Ci źli, to dlaczego sprawy Pan do teraz nie rozwiązał. Do teraz nie otrzymałem dowodów zakupu, gwarancji nowego kosza lub obiecanego kosza w zamian tego który rzekomo zaginął. Piszę Pan, że stek bzdur, proszę mi powiedzieć co jest tym stekiem, konkretnie. Bo ja przedstawiłem sprawę po prostu tak jak była i mam na to potwierdzenia maili wysłanych sms, potwierdzeń odbioru paczek i ich nadania. Niestety nie mam rozmów, bo do nagrywania się nie posuwałem. Może powinienem. Szczególnie kolegów zaciekawiłaby rozmowa kiedy mnie Pan poinformował, że moja paczka zginęła i teraz mam sobie sam załatwiać z INPOSTEM sprawę a następnie rzucił Pan słuchawką jak ostatni cham. To ma być rzetelne załatwianie sprawy? Zostawianie bez informacji przez kilka miesięcy to także? Uważa Pan, że to uczciwe działania!!? Mam zupełnie inne poziomy rzetelności i uczciwości. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() |
![]()
Mamy 21 lipiec, kosza nie ma, odzewu nie ma, kasy nie ma. Wszystko w temacie uczciwości i rzetelności. Sami wyciągajcie wnioski koledzy, przekaż dalej.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
Mamy 28.08.2023 mija 10 miesięcy, kosza brak, kasy brak, słów brak.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gruzja - ostrzeżenie! | mishieck | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 28.05.2013 15:25 |