Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20.05.2008, 12:51   #1
tomekc
 
tomekc's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Tuchów / Redditch
Posty: 614
Motocykl: nie mam AT jeszcze
tomekc jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 17 godz 47 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał jochen Zobacz post
NTV 700 byłoby ciężko przeszczepić bo przecież ma kardan, duuużo roboty.
bloku silnika bym nie ruszal.............tuleje cylindrowe przeszczepic o ile sie da do tego tloki i moze korby..........ale anjpierw trzeba by miec 700 rozlozone na stole dla porownania -jesli wtrysk od razu lipa z takim motaniem - wtrysk w AT profanacja panowie!
tomekc jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.05.2008, 22:48   #2
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 30 min 9 s
Domyślnie

jaka tam profanacja , sama wygoda .
Zapominasz o takich rzeczach jak :
- czyszczenie
- padajace membrany
- zaworki dysze i inne pierdulki wchodzace w sklad gaznika
- czesta synchronizacja ( mysle ze we wtrysku co 50Kkm wystarczy sprawdzic )
- pompa paliwa
- filtr paliwa
- problemy z odpalaniem jak dluzej postoi i jak jest -20 stopni
- automatyczne ssanie ( brak miliona linek )

wady to wiekszy stopien skomplikowania sterowania elektronicznego i troche wieksza paliwozernosc .
__________________
END of TRANSMISSION

Ostatnio edytowane przez R2D2 : 20.05.2008 o 22:51
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.05.2008, 23:36   #3
tomekc
 
tomekc's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Tuchów / Redditch
Posty: 614
Motocykl: nie mam AT jeszcze
tomekc jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 17 godz 47 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał R2D2 Zobacz post
jaka tam profanacja , sama wygoda .
Zapominasz o takich rzeczach jak :
- czyszczenie
- padajace membrany
- zaworki dysze i inne pierdulki wchodzace w sklad gaznika
- czesta synchronizacja ( mysle ze we wtrysku co 50Kkm wystarczy sprawdzic )
- pompa paliwa
- filtr paliwa
- problemy z odpalaniem jak dluzej postoi i jak jest -20 stopni
- automatyczne ssanie ( brak miliona linek )

wady to wiekszy stopien skomplikowania sterowania elektronicznego i troche wieksza paliwozernosc .
wole linki niz milion czujnikow jakie beda przy tamtym silniku bo tak........
polozenia przepustnicy
spalania stukowego
jakosci paliwa
i jeszcze kto wie jakie...............
awara kazdego z nich i stoisz np.w gruzji albo w kazachstanie z palcem w pragebie..............no chyba ze je wszystkie masz i jeszcze kompa do diagnozowania
slowem jak wyzej nie cierpie elektroniki! howgh
tomekc jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
silnik sizyrk Silnik, sprzęgło, skrzynia 5 13.05.2014 17:24
silnik do RD 03 zioomu Wszystko dla Afryki 6 01.05.2014 06:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.